  • 1. Data: 2014-07-10 12:53:45
    Temat: dopasowanie teoretycznie
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    no dobra, to pogadajmy trochę (w przerwach między chwaleniem po za
    sukcesy gronkiewicz waltz na uw/eu) o dopasowaniu... ja nie wiem nic...
    ale mam oscyloskop więc coś mogę sprawdzić...

    jest nadajnik impulsów cyfrowych, jest kabel (15m) i jest odbiornik...

    czego można się spodziewać i jak temu zaradzić?

    P.S.
    to mój pierwszy post z cyklu dyskusji o teorii więc z europejskim
    pozdrowieniem "jebać elektrodę"...

  • 2. Data: 2014-07-10 21:56:48
    Temat: Re: dopasowanie teoretycznie
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 10 Jul 2014 12:53:45 +0200, feldmarszałek tusk napisał(a):

    > czego można się spodziewać i jak temu zaradzić?

    zapodaj wiecej szczegolow...

    --
    jg

  • 3. Data: 2014-07-11 19:00:12
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-07-10 12:53, feldmarszałek tusk wrote:
> [...]
    >
    > jest nadajnik impulsów cyfrowych, jest kabel (15m) i jest odbiornik...
    >
    > czego można się spodziewać i jak temu zaradzić?

    Hmm, "jak zaradzić?"
    To trywialne - należy przeciąć kabel, oscyloskop się przyda takoż.
    Oscyloskopem przyduszamy kabel aby się nie "wysmyknął".

    Włodek

  • 4. Data: 2014-07-12 13:43:43
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    a jakie szczegóły są istotne? szybkość około 100-1000kHz...
    15m kabla, dwużyłowy typowy "audiofilski" czyli do głośników...

  • 5. Data: 2014-07-12 16:09:43
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "feldmarszałek tusk" napisał w wiadomości grup

    a jakie szczegóły są istotne? szybkość około 100-1000kHz...
    15m kabla, dwużyłowy typowy "audiofilski" czyli do głośników...

    Gratuluję wynalezienia nowej jednostki szybkości.
    Jak na studenta/absolwenta PW to genialne.

  • 6. Data: 2014-07-12 16:42:10
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    idź się pomodlić z tuskiem i gronkiewicz waltz... do naszego franciszka
    naljepiej...

  • 7. Data: 2014-07-12 19:41:00
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "feldmarszałek tusk" napisał w wiadomości grup

    idź się pomodlić z tuskiem i gronkiewicz waltz... do naszego franciszka
    naljepiej...

    Jestem wolnym człowiekiem i nie muszę się modlić do nikogo. Ani z nikim. Ale
    to zbyt trudne dla twoich ograniczonych horyzontów intelektualnych.

  • 8. Data: 2014-07-12 21:41:42
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sat, 12 Jul 2014 13:43:43 +0200, feldmarszałek tusk napisał(a):

    > a jakie szczegóły są istotne? szybkość około 100-1000kHz...
    > 15m kabla, dwużyłowy typowy "audiofilski" czyli do głośników...

    skapisz...

    --
    jg

  • 9. Data: 2014-07-15 09:32:38
    Od: zuzia <z...@c...pl>

    W dniu 2014-07-10 12:53, feldmarszałek tusk pisze:
> [...]
    > ale mam oscyloskop więc coś mogę sprawdzić...
    >
    > jest nadajnik impulsów cyfrowych, jest kabel (15m) i jest odbiornik...

    Braku umiejętności obsługi oscyloskopu

    > ... i jak temu zaradzić?

    Douczenie do zawodu.

  • 10. Data: 2014-07-15 09:34:36
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    o witamy kolejnego po/eu głupka w naszej globalnowiochowej rodzinie...