  • Data: 2010-06-08 08:26:39
    Temat: Re: [doom3] W nawiązaniu do starego tematu o routerze.
    Od: OMSON <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Moja TP-linkowa karta też ma trudności z łączeniem się z APkiem
    > TP-linka, ale tylko wówczas, gdy wpinana jest do USB 1.1 -- przy
    > USB 2.0 jest już OK.

    Wpinam w USB 2.0 natomiast problem już rozwiązany - drętwy soft do
    karty. Działa tylko po wskazaniu sterownika palcem i na oprogramowaniu
    zaimplementowanym pod Windows.

    Pzdr, OMSON

    P.S. Lepsza jest poprzednia wersja karty na chipie Ralink'a (włączając
    soft do niej). Jedyny plus to mocniejsza antena.