  • 1. Data: 2002-02-15 21:35:01
    Temat: domeny w InterNask
    Od: "elmer" <e...@1...whitemouse.com.pl>

    hej

    rejestrowal ktos moze domene w firmie interNask z katowic? naprawde nie da
    sie ustawic dnsów nie zarejestrowanych w internicu?

    pozdrawiam.pawel

  • 2. Data: 2002-02-16 01:27:08
    Temat: Re: domeny w InterNask
    Od: "Rejestrator" <d...@n...info>

    Użytkownik "elmer" <e...@1...whitemouse.com.pl> napisał w
    wiadomości news:a4jirs$8op$1@news.tpi.pl...
    > hej
    >
    > rejestrowal ktos moze domene w firmie interNask z katowic? naprawde nie
    da
    > sie ustawic dnsów nie zarejestrowanych w internicu?

    Wszystkie serwery DNS na ktorych ma byc domena com net musza byc
    zarejestrowane w Internic'u Ale to przeciez nie problem

    -
    Rejestracja domen
    http://www.rejestracjadomen.info
    http://www.nazwa.info
    i...@n...name

  • 3. Data: 2002-02-16 13:33:31
    Od: leh <l...@...pl>

    "elmer" <e...@1...whitemouse.com.pl> skribis:

    >hej
    >
    >rejestrowal ktos moze domene w firmie interNask z katowic?

    czy to ten internask na ktory wszyscy narzekaja, posadzaja o kretactwa, i
    ktory bezczelnie wysyla tony spamu ?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

  • 4. Data: 2002-02-17 15:13:55
    Od: "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it>

    > rejestrowal ktos moze domene w firmie interNask z katowic? naprawde nie
    da
    > sie ustawic dnsów nie zarejestrowanych w internicu?

    Tak. Nie polecam. Fatalna obsluga - najpierw zaplac za usluge a jak juz
    zaplacisz to mamy cie w d****. Od miesiaca nie odpowiadaja na moje maile.
    DNS-y ustawic sie da ale najpierw to chyba ktos musialby pojechac z lysymi
    kolegami z bejsbolami na Al. Korfantego w Katowicach i ladnie "poprosic".

  • 5. Data: 2002-02-17 15:14:24
    Od: "Jakub 'Kraju' Krajewski" <j...@n...krajewski.org>

    elmer <a4jirs$8op$1@news.tpi.pl> wrote:

    > hej
    >
    > rejestrowal ktos moze domene w firmie interNask z katowic? naprawde nie da
    > sie ustawic dnsów nie zarejestrowanych w internicu?

    Ja rejestrowałem. Działa wszystko bardzo dobrze, jestem zadowlony.
    Zgrzyt z serwerami można ominąć. Zgłoś się na mejla.

    --
    // Pozdrawiam < Jakub "Kraju" Krajewski & jakub#krajewski.org | U#15671406
    // Mniej wiesz - krócej będziesz przesłuchiwany.

  • 6. Data: 2002-02-18 14:29:46
    Od: "Jakub 'Kraju' Krajewski" <j...@n...krajewski.org>

    Grzesieq <a4m992$a1q$1@news.tpi.pl> wrote:

    > DNS-y ustawic sie da ale najpierw to chyba ktos musialby pojechac z lysymi
    > kolegami z bejsbolami na Al. Korfantego w Katowicach i ladnie "poprosic".

    Dziwne, trwało to u mnie aż do przeładowania o północy bazy Internicu,
    DNSy zmieniły się z miejsca.

    --
    // Pozdrawiam < Jakub "Kraju" Krajewski & jakub#krajewski.org | U#15671406
    // Jakbyś był niewinny, to byś sie przyznał.

  • 7. Data: 2002-02-18 18:51:08
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <2...@p...leszno.sdi.tpnet.pl>, Jakub 'Kraju' Krajewski
    napisał(a):

    > Dziwne, trwało to u mnie aż do przeładowania o północy bazy Internicu,
    > DNSy zmieniły się z miejsca.
    Baza internicu zaczyna się przubudowywać dopiero o 1:00, a sam proces
    końćzy się w okoliach 2:00, gwoli ścisłości.

    --
    _ _ _ _ _
    / \ | | / / / \ / \ --- Tomasz Paszkowski ------------------------------
    /_/ \__/ /_/ \_/ \_/ ---------------------------- http://plikoskop.pl ---

  • 8. Data: 2002-02-27 23:32:20
    Od: "Pablo" <b...@s...pl>

    > Wszystkie serwery DNS na ktorych ma byc domena com net musza byc
    > zarejestrowane w Internic'u Ale to przeciez nie problem

    ta, gorzej z info i biz , co chwila jakies jaja z dnsami , dzisiaj musialem
    sobie zadzwonic na wlasny koszt do USA zeby sie cokolwiek ruszylo
    Paweł Figura
    http://www.twoja-domena.com
    0602757096

  • 9. Data: 2002-02-28 00:36:52
    Od: "Rejestrator" <d...@n...info>

    Użytkownik "Pablo" <b...@s...pl> napisał w wiadomości

    > ta, gorzej z info i biz , co chwila jakies jaja z dnsami , dzisiaj
    musialem
    > sobie zadzwonic na wlasny koszt do USA zeby sie cokolwiek ruszylo

    Jezeli potrzebujesz wpisac DNS dla domeny info lub biz napisz na priv