  • 1. Data: 2002-02-10 19:12:39
    Temat: domeny sdi... spis?
    Od: "jic" <m...@w...pl>

    czy wie ktos, gdzie moge znalezc jakis spis przyporzadkowujacy domeny sdi
    odpowiednim miastom/dzielnicom? szczegolnie interesuje mnie "moje"
    Piaseczno... mam domene aad16.warszawa.sdi.tpnet.pl i domyslam sie, ze
    wszystkie piaseczynskie sdi beda mialy podobna postac :) chodzi wiec mi tu o
    sam zakres przedrostkow, jakie sa przyporzadkowane Piasecznu... domyslam
    sie, ze taka informacja jest gdzies dostepna, poniewaz komus na jednej z
    grup dyskusyjnych udalo sie zidentyfikowac mojego znajomego po domenie.
    pytanie tylko gdzie takie wiadomosci znalezc...

  • 2. Data: 2002-02-10 19:50:02
    Temat: Re: domeny sdi... spis?
    Od: Karol Biernacki <b...@g...pl>

    On Sun, 10 Feb 2002 19:12:39 +0000 (UTC), "jic" <m...@w...pl>
    wrote:
    CZEŚĆ!!!

    znalazłem ci coś takiego:
    http://nsinfo.coven.vmh.net/NsInfo/sdi.tpnet.pl

    Pozdrawiam.
    Karol Biernacki
    b...@g...pl

  • 3. Data: 2002-02-10 19:50:06
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użytkownik "jic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy wie ktos, gdzie moge znalezc jakis spis przyporzadkowujacy
    > domeny sdi

    na shellu unixowym ;-)

    host -l sdi.tpnet.pl

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 4. Data: 2002-02-10 22:45:46
    Od: Daniellek <d...@f...net>

    Dnia Sun, 10 Feb 2002 19:50:06 +0000 (UTC), Tomasz Śląski <t...@s...pl>
    wystukał(a):
    > host -l sdi.tpnet.pl

    A próbowałeś czy tylko tak sobie piszesz?

    --
    Daniellek

  • 5. Data: 2002-02-10 22:46:52
    Od: "Olek" <o...@p...onet.pl>

    "jic" <m...@w...pl> napisał(a) co następuje:
    > sie, ze taka informacja jest gdzies dostepna, poniewaz komus na jednej z
    > grup dyskusyjnych udalo sie zidentyfikowac mojego znajomego po domenie.

    Tracing route to aad16.warszawa.sdi.tpnet.pl [217.97.83.16]

    8 53 ms 47 ms 47 ms 217.97.238.218
    9 87 ms 84 ms 74 ms aad16.warszawa.sdi.tpnet.pl [217.97.83.16]

    telnet 217.97.238.218

    TELNET session now in ESTABLISHED state
    Piaseczno HIS 2.0/3 1-56 login:

    To taki handwerke ale zawsze wiecej niz nic.
    --
    Olek =============================
    W nagłówku jest adres antyspamowy.

  • 6. Data: 2002-02-10 23:38:55
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użytkownik "Daniellek" <d...@f...net> napisał:

    > A próbowałeś czy tylko tak sobie piszesz?

    Zanim napisałem wypróbowałem, a co, ze niealfabetyczne ?

  • 7. Data: 2002-02-12 15:12:27
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Tomasz Śląski <t...@s...pl> wrote:

    > Zanim napisałem wypróbowałem, a co, ze niealfabetyczne ?
    A alfabetycznie bedzie tak:
    host -l sdi.tpnet.pl|awk '{printf ("%s\n", $1)}'|sort|uniq

    wychodzi 1192 poddomen :)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --