  • Data: 2012-03-02 11:37:54
    Temat: Re: domena .tk
    Od: Kapsel <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 01 Mar 2012 21:55:34 +0100, Izaak Goldstein napisał(a):

    > Nie potwierdzam.
    >
    > Mam szereg takich domen (.tk) i ze względu na treść są lepiej traktowane
    > przez G. niż domeny krajowe.

    Chodzi mi, że na starcie "masz minus" i jesteś na cenzurowanym, nie że
    Google ignoruje (bo nie ignoruje).

    Ostatnio podobny numer był z polskimi domenami regionalnymi, którym ostro
    poleciały pozycje, w sumie dlatego że są tanie i tym samym dużo spamu na
    nich było. Google po czasie wprowadzone zmiany w tym zakresie w zasadzie
    cofnęło, ale przez ponad miesiąc były klocki.

    Jak dokładnie jest z .tk (ile mocy tracisz) nie powiem, bo nie testowałem,
    niemniej rzecz najprawdopodobniej ma miejsce.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net