  • 1. Data: 2009-03-14 15:23:15
    Temat: domena i hosting
    Od: kwak <k...@w...pl>

    jest sobie domena www.abc.com na hostingu X. Hosting X nie spelnil moich
    oczekiwan i zamierzam zmienic na hosting Y. Co potrzebuje aby domene
    przekierowac na hosting Y...?

    thx

  • 2. Data: 2009-03-14 16:23:39
    Temat: Re: domena i hosting
    Od: ant <a...@n...tld>

    kwak wrote:
    > jest sobie domena www.abc.com na hostingu X. Hosting X nie spelnil moich
    > oczekiwan i zamierzam zmienic na hosting Y. Co potrzebuje aby domene
    > przekierowac na hosting Y...?

    Musisz dokonać zmianę delegacji domeny.

    <http://www.google.pl/search?q=zmiana+delegacji+dome
    ny>

    Myślę, że Twój nowy provider Ci w tym pomoże.

  • 3. Data: 2009-03-14 19:34:35
    Od: Mik <a...@g...pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2009 08:23:15 -0700
    kwak <k...@w...pl> napisał(a):

    > jest sobie domena www.abc.com na hostingu X. Hosting X nie spelnil
    > moich oczekiwan i zamierzam zmienic na hosting Y. Co potrzebuje aby
    > domene przekierowac na hosting Y...?
    >

    > thx

    Zmienić delegację = zmienić serwery DNS na nowe z nowego hostingu.

    pozdr.
    Mik

  • 4. Data: 2009-03-15 10:50:40
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 14-03-2009 o 20:34:35 Mik <a...@g...pl> napisał(a):

    > Zmienić delegację = zmienić serwery DNS na nowe z nowego hostingu.

    Niekoniecznie. Obsługa domeny (DNS-y) a obsługa hostingu to dwie
    różne rzeczy.

    --
    Maciej Łebkowski

  • 5. Data: 2009-03-16 09:54:21
    Od: Mik <a...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Mar 2009 11:50:40 +0100
    Maciej Łebkowski <m...@e...com> napisał(a):

    > Niekoniecznie. Obsługa domeny (DNS-y) a obsługa hostingu to dwie
    > różne rzeczy.

    Powiedzmy sobie prawdę. Osoba która zadała pytanie nie zna się
    dokładnie na temacie. Na większości hostingów (stronach www z
    informacjami o usługach hostingu, coby nie można było się doczepić)
    dostępne są informacje na jakie DNS należy zmienić w konfiguracji
    domeny u rejestratora.
    A to co piszesz, że obsługa domeny i hostingo to dwie różne
    rzeczy, to prawda. Nawet domenę sobie można przekierować bezpośrednio
    na jakiś adres IP, bez żadnych zmian DNS. Lecz post nie dotyczy
    zaawansowanych spraw, tylko podstawowych, o których najczęściej nawet w
    FAQ na stronach piszą. Także nie wiem, czy Twoja informacja miała sens
    i była pomocna w rozwiązaniu problemu.

    pozdr
    Mik