  • Data: 2009-01-11 09:56:09
    Temat: Re: dołożenie pamięci RAM
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 10 Jan 2009 22:13:52 +0100, szef napisał(a):

    > hmm w innych slotach nic nie siedzi, wyjąłem starą kość i włożyłem
    > nową(dla przypomnienia 1GB PC 400 DDR - na nalepce DDR 12BX4 PC400
    > 1GAUM3708).

    Bywa że płyta nie chce pracować z jakimć modułem i już, nic nie poradzisz.
    Z danych tech. wynika że płyta ma jakieś wąty co do modułów 3200. Może
    uruchom komp na starej pamięci i zmień taktowanie w biosie o ile było
    ustawione na SPD. Ustaw "z palca" taktowanie 133. Zresztą, szybsze ci nie
    potrzebne bo procki na tej płycie mogą mieć też co najwyżej 133 a pamiętam
    że niesynchroniczna praca pamięci i procka to nie był dobry pomysł.
    --
    Jacek