  • Data: 2009-09-02 12:00:52
    Temat: Re: dokladnie od ktorego wrzesnia rusza tv cyfrowa?
    Od: "sensei" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4a9e5caf$1@news.home.net.pl...

    > co ty powiesz?
    > 1. dvb-t nie działa i do tego długa droga

    bo urzedy w polsce sa jakie sa... a w dodatku nadawcy ucza polakow
    koniecznosci placenia za odbieranie TV i liczy sie zysk ich platform sat
    wiec zrobia wszystko by na ziemi nie powstala atrakcyjna bezplatna oferta

    > 2. nie zawsze można zomontować antene sat? a naziemną tak łątwo?

    naziemna niemal kazdy ma. poza tym jak nie ma to zainstalowac duzo prosciej,
    ustawiac dokladnie nie trzeba, kable sa mniej wymagajace, jak ktos chce
    odbierac nie ma wielkiego problemu

    > 3. co takiego jest na naziemnej co jest warte uwagi?

    poki co malo. bo nadawcy o to zadbali, patrz pkt.1. ale zmienic sie moze
    szybko, w Niemczech jest ponad 30 ciekawych kanalow a w UK ponad 40 tak ze
    ludzie rezygnuja z kablowek i platform sat. I to wlasnie jest problem.

    > 4. ja i sporo ludzi, którzy kupili tv ponad rok temu - nie ma mpeg4,
    > a co za tym idzie - kupno boxa (tylko po co?)

    niech kupia modul Neotion, bedzie dzialalo.

    > 5. zobaczymy jak długo będzie za darmo

    tak dlugo jak rynek reklam oceniany na 4mld zl bedzie nadal zainteresowany
    placeniem nadawcom programow bezplatow TVP, Polsat, TVN i innym duzych
    pieniedzy za ich nadawanie. Gdyby Polsat czy TVN sie zakodowal stracilby od
    razu wieleset mln zl wiec tego nie zrobi. A pojawia sie nastepni ktorzy tez
    beda chcieli pare mln z tego tortu uszczknac, w UK jest ponad 40 programow
    bezplatnie i wszyscy sa zadowoleni.