  • Data: 2009-09-03 02:41:47
    Temat: Re: dokladnie od ktorego wrzesnia rusza tv cyfrowa?
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > A gdzie indziej musi w tym celu kupić minimalny pakiet.
    > Np. za 5 zł.

    U mnie to się ładnie w czynszu nazywa opłata za konserwację kabla :-) i
    wynosi już 7 zł (upc) i za trochę mniej kanałów.
    Podczas remontu namierzyłem stare kable od anteny na dachu wieżowca
    (1972 roku budowy). Ciekawe czy to jeszcze może się przydać?
    Kablówka na pewno będzie opona zwiększaniu liczby darmowych kanałów.