  • 1. Data: 2010-08-03 17:50:41
    Temat: dodatkowe ubezpieczenie assistance - starter pzmot - czy warto?
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    witam

    wybieram sie na wakacje i w związku z tym chcialam zapytać czy szanowni
    grupowicze korzystali bądź korzystaja z dodatkowych ubezpieczeń assistance.
    Oferują je obecnie takie firmy jak starter, pzmot, pzu pomoc

    akurat jade i w związku z tym chciałam sie zapytac czy warto je wykupic?

  • 2. Data: 2010-08-03 17:58:03
    Od: btn <w...@b...pl>

    W dniu 2010-08-03 17:50, Anna pisze:
> [...]
    > assistance. Oferują je obecnie takie firmy jak starter, pzmot, pzu pomoc
    >
    > akurat jade i w związku z tym chciałam sie zapytac czy warto je wykupic?

    Ja od dwóch lat korzystam z PZMOT. Na szczęście nie miałem sytuacji w
    której musiałbym korzystać z pomocy drogowej.

  • 3. Data: 2010-08-03 18:11:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w
> [...]
    > starter, pzmot, pzu pomoc
    > akurat jade i w związku z tym chciałam sie zapytac czy warto je

    Zalezy od auta, trasy, ryzyka :-)

    Korzystalem pare razy - musisz sie doczytac co oferuja, ale to
    bedzie cos typu: transport samochodu do najblizszego fachowego
    warsztatu plus hotel albo pociag albo auto zastepcze na pare dni.

    Jesli chodzi o Polske - najblizszy warsztat nie musi ci odpowiadac
    cenowo, miejsce moze byc niedogodne na pozniejsze wycieczki, i
    niekoniecznie zdaza naprawic na czas przewidziany.
    W sumie, jesli do nieszczescia dojdzie, to jest to usluga ok 1000zl
    warta. Za granica wiecej.
    Jesli cie stac na taki niespodziewany wydatek, to i ubezpieczenie
    niepotrzebne.

    J.

  • 4. Data: 2010-08-03 18:11:42
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-08-03 17:58, btn pisze:

    > Ja od dwóch lat korzystam z PZMOT. Na szczęście nie miałem sytuacji w
    > której musiałbym korzystać z pomocy drogowej.

    Czyli nie korzystasz.

  • 5. Data: 2010-08-03 18:13:42
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    znaczy sie co przy jakiejs awarii lub kolizji ja wyskakuje z 1000 zł czy oni
    mi oferuja usługi za około 1000 zł?

  • 6. Data: 2010-08-03 18:33:34
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

> [...]
    > warta. Za granica wiecej.
    > Jesli cie stac na taki niespodziewany wydatek, to i ubezpieczenie

    Jest to raczej kwestia płacenia za podjęcie ryzyka, czyli:
    1) jeśli podejmiesz ryzyko, to musisz się spodziewać tego typu wydatków,
    ale jak nic się nie dzieje 0 zł kosztów
    2) Jeżeli chcesz, aby ktoś inny podjął to ryzyko, musisz mu za nie zapłacić,
    bez względu czy coś się wydarzy czy nie - zawsze koszt.

    Powiedziałbym, jeśli nie stać cię na 1000 zł w razie nagłego wypadku -
    zrezygnuj z urlopu.
    Jeśli całe życie będziesz płaciła za podjęcie ryzyka komuś - nic nie
    będziesz miała dla siebie.

    Jest OC, AC, auto NW, na życie swoje, NW na dzieci w szkole i przedszkolu,
    ubezpieczenie karty kredytowej i jeszcze dużo innych ubezpieczeń.
    Dodatkowo się ubezpieczać? Po co?
    OC 300zł
    AC 400 zł
    NW 50 zł
    Życie 200 zł
    szkoła 100 zł
    karta 50 zł
    Już jest 1100 zł rocznie.
    Jeżeli trudno jest podjąć decyzję o dalszych ubezpieczeniach,
    warto chociaż sprawdzić, czy w sumie nie przekraczają 50% miesięcznego
    Twojego wynagrodzenia.
    Jeśli przekraczają to musisz się ubezpieczyć od utraty pieniędzy na
    opłacenie
    ubezpieczenia :-)

    Ratę kredytu celowo pominąłem, aby nie drażnić większości pesymizmem :-)
    S.

  • 7. Data: 2010-08-03 18:34:23
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    przepraszam ale wytłumaczcie kobiecie jak chłopu na miedzy

    jade na urlop nagle:

    1) samochód mi staje i nie chce jechać - nie wiem co to jest - wzywam pomoc
    np. startera i co i on próbuje naprawić mnie nja miejscu tak - czy płace za
    to? przecież mam ubezpieczenie - za części chyba płacę ale za robocizę nie

    dobrze rozumiem

  • 8. Data: 2010-08-03 18:41:34
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    no to ja juz nie rozumiem to na jakiej zasadzie dzialaja te ubezpieczenia i
    co mi dają jako klientowi?

  • 9. Data: 2010-08-03 18:43:52
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

  • 10. Data: 2010-08-03 18:51:54
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 3 Aug 2010 18:34:23 +0200, Anna napisał(a):

    > przepraszam ale wytłumaczcie kobiecie jak chłopu na miedzy

    Droga Anno na miedzy... Jak pewnie zauważyłaś inni odpisują pod cytatem.
    Zatem postaraj się robić tak samo.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl