  • Data: 2012-02-29 13:09:13
    Temat: Re: dodatkowe USB wewnętrzne
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Chce dołożyć do starego kompa czytnik kart 3,5".
    > Na płycie asus P5LD2 wszystkie 2 gniazda USB są zajęte.
    > Jakoś trudno mi ustalić czy są kontrolery na pci-e które
    > to mają gniazda usb wewnętrzne.

    Najczesciej karty te (na PCI czy PCIE) maja tylko punkty
    lutownicze dla pojedynczego portu USB. W dodatku
    wspoldzielone z ktoryms z portow zewnetrznych.

    Mam taka z fabrycznie przylutowanymi "szpilkami",
    ale to i tak jest tylko 5-pin...

    > Chyba, ze jest jakiś inny sposób ?

    Odpiac/odlutowac od czytnika kabel ze zlaczka "wewnetrzna"
    i wstawic w to miejsce dwa z "normalnym" USB typu A?

    pozdrawiam,
    Vituniu