-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: docieranie hamulców
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <jrhtt3$qme$1@usenet.news.interia.pl>
<jri2u1$cpj$82@usenet.news.interia.pl>
<jri3dk$3pd$2@usenet.news.interia.pl>
<jri3ls$cpj$83@usenet.news.interia.pl>
<1...@4...net>
<jrl3dt$cpj$147@usenet.news.interia.pl>
<1nnqyxk1o1386.iztswke5igkc$.dlg@40tude.net>
<jrl611$cpj$148@usenet.news.interia.pl>
<u5wnhwa0znuv$.1p1wvu0sid2s7.dlg@40tude.net>
<jrljn0$cpj$157@usenet.news.interia.pl>
<716zu93pmzza.1kxgzenswursf$.dlg@40tude.net>
<jrnng2$cpj$165@usenet.news.interia.pl>
Date: Mon, 18 Jun 2012 19:38:07 +0200
Message-ID: <nx5nrned1iba.118td78wi7dxi$.dlg@40tude.net>
Lines: 29
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.53.27
X-Trace: 1340041086 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26707 83.11.53.27:30416
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2455309
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 18 Jun 2012 17:11:30 +0000 (UTC), to wrote:
> begin Tomasz Pyra
>
>> Dobra dobra... Już nie kombinuj :)
>> Wiedziony błędną intuicją napisałeś coś zupełnie odwrotnie niż w
>> rzeczywistości, a teraz kombinujesz odwracać kota ogonem.
>
> Nic nie kombinuje, zresztą pogooglałem i nadal nie jestem przekonany.
> Większość opinii jest raczej po mojej stronie. ;)
Nie guglaj, tylko dystanse sobie zamontuj :)
>> Szerszy tył _pogłębia_ nadsterowność przy wejściu, wyjściu, zejściu,
>> przejściu i w podskokach również, z gazem, bez gazu i w dieslu :)
>
> Nawet ze stabilizatorami nie jest tak łatwo, czasami efekt jest
> paradoksalnie odwrotny niż reguła.
A to jest inna sprawa - ja mówię o ogólnej regule.
W poszczególnych przypadkach, głównie za sprawą różnej konstrukcji
przedniego i tylnego zawieszenia (i np. innego skoku maksymalnego) może się
to zachowywać zupełnie inaczej.
Gdyby to się wszystko chciało zachowywać zgodnie z regułami, to strojenie
zawieszenie trwałoby 15 minut i możnaby je zrobić bez jednej jazdy testowej
:)
Następne wpisy z tego wątku
- 18.06.12 19:41 Tomasz Pyra
- 18.06.12 20:10 marcin
- 18.06.12 20:11 to
- 18.06.12 20:12 to
- 18.06.12 20:16 marcin
- 18.06.12 20:19 Tomasz Pyra
- 18.06.12 20:48 to
- 18.06.12 20:47 to
- 18.06.12 20:48 marcin
- 18.06.12 20:59 Tomasz Pyra
- 18.06.12 22:16 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 18.06.12 23:04 megrims
- 18.06.12 23:06 megrims
- 18.06.12 23:45 to
- 18.06.12 23:44 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)