  • 1. Data: 2013-11-20 13:22:04
    Temat: dobry zwyczaj - nie pozyczaj
    Od: "stachu" <s...@m...kom>

    http://wyborcza.pl/1,75478,14979701,Nie_masz_dlugow_
    _Komornik_i_tak_moze_zabrac_ci_auto_.html

  • 2. Data: 2013-11-20 17:55:07
    Temat: Re: dobry zwyczaj - nie pozyczaj
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "stachu" <s...@m...kom> napisał w wiadomości
    > http://wyborcza.pl/1,75478,14979701,Nie_masz_dlugow_
    _Komornik_i_tak_moze_zabrac_ci_auto_.html
    Panie, Polska to dziki kraj! ;-)

  • 3. Data: 2013-11-20 18:44:26
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 20 listopada 2013 17:55:07 UTC+1 użytkownik nom napisał:
    > Użytkownik "stachu" <s...@m...kom> napisał w wiadomości

    _Komornik_i_tak_moze_zabrac_ci_auto_.html

    > Panie, Polska to dziki kraj! ;-)

    A wiesz jak gdzie indziej jest? We Francyji policjant za rażące naruszenie
    bezpieczeństwa i rażące naruszenie przepisów o ruchu drogowym ma prawo zarekwirować
    samochód. Gdzieś na północy wysokość mandatu uzależniona jest od zarobków. Ten co
    pojechał do komornika to idiota. Kto mu nie pozwalał zostawić samochodu 100 metrów
    dalej? jak kiedyś do komornika poszedłem to samochód zostawiłem żeby w życiu nie
    znalazł, z dokumentów miałem przy sobie dowód. Z tym że ja w ciula leciałem i zanim
    pierwszy raz miałem spotkanie z komornikiem to sobie poczytałem co może. A ze może
    wszystko z zaglądaniem w dziurę w dupie włącznie to jak na Pulp Fiction zegarka tam
    nie przechowywałem.

  • 4. Data: 2013-11-20 22:56:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-20 18:44, k...@g...com pisze:
> [...]
    wszystko z zaglądaniem w dziurę w dupie włącznie to jak na Pulp Fiction zegarka tam

    I co ja mam napisać?

    Ano tyle że jak się długów narobiło to trzeba cierpieć i ponosić katusze
    również od znajomych co im auto zajął komornik. :-)

    Może kiedyś nabiorę trochę litości. Może za kilka miesięcy jak komornik
    dostanie wyrok i wydrze po 2 latach 2 moje zaległe pensje od ładnej pani
    co ją stać i na auto i na kablówkę i na ...

    Tylko że coś cienko widzę bo ładna pani majątku żadnego nie ujawnia.
    Także i z moją litością też będzie cieniutko :-)

    PS. Postępowanie układowe??? Nie ma sprawy ale z załącznikiem w postaci
    publicznej chłosty :-)

  • 5. Data: 2013-11-21 06:03:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > z dokumentów miałem przy sobie dowód

    nie mów że komornik może latać po kieszeniach

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 6. Data: 2013-11-21 09:31:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Thursday, November 21, 2013, 6:03:36 AM, you wrote:

    > nie mów że komornik może latać po kieszeniach

    Może :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2013-11-21 09:48:31
    Od: p...@g...com

    --z dokumentów miałem przy sobie dowód nie mów że komornik może latać po kieszeniach
    -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98

    "Komornik zapytał, jak szwagier dostał się na miejsce. A szwagier tłumaczył, że
    przyjechał pożyczonym autem. Komornik nie dowierzał. Chciał zobaczyć dowód
    rejestracyjny. Jak wziął do ręki dokumenty, to już ich nie oddał, choć to ja byłem
    wpisany jako właściciel. Zażądał od szwagra kluczyków. Straszył, że jeśli nie odda,
    to wezwie ślusarza, a koszty tylko wzrosną. No i tak załatwił szwagra - opowiada
    Kubiś"

    nie moze, zastosowal socjotechnike :-)

    P.

  • 8. Data: 2013-11-21 18:25:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Nov 2013, PiteR wrote:

    > nie mów że komornik może latać po kieszeniach

    Skoro prosisz, to nie będę mówił.
    Napiszę:

    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,9,9,15,,,ust
    awa-z-dnia-17111964-r-kodeks-postepowania-cywilnego.
    html
    +++
    Art. 814.
    § 1. Jeżeli cel egzekucji tego wymaga, komornik zarzšdzi otworzenie
    mieszkania oraz innych pomieszczeń i schowków dłużnika, jak również
    przeszuka jego rzeczy, mieszkanie i schowki.
    Gdyby to nie wystarczyło, komornik może ponadto przeszukać odzież,
    którš dłużnik ma na sobie.
    Komornik może to uczynić także wówczas, gdy dłużnik chce się wydalić
    lub gdy zachodzi podejrzenie, że chce usunšć od egzekucji przedmioty,
    które ma przy sobie.
    § 2. Jeżeli w czasie dokonywania czynnoœci egzekucyjnych w mieszkaniu
    dłużnika komornik zauważy, że dłużnik oddał poszukiwane przedmioty
    swemu domownikowi lub innej osobie do ukrycia, komornik może
    przeszukać odzież tej osoby oraz przedmioty, jakie ma ona przy sobie.
    ---

    Jakbyś np. był świadkiem przy egzekucji, to nie zbliżaj się
    do dłużnika, nie wchodź przed niego lub za niego, bo "zajdzie
    podejrzenie" (przekazywania czegoś) i wpadniesz w powyższe :P

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2013-11-21 23:34:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Gotfryd Smolik news pisze tak:

> [...]

    > swemu domownikowi lub innej osobie do ukrycia, komornik może
    > przeszukać odzież tej osoby oraz przedmioty, jakie ma ona przy

    brzmi jak ze średniowiecza

    Wychodzi że kapitan Koons jednak nie mógłby się czuć bezpiecznie w tej
    sytuacji :)

    http://youtu.be/YFtHjV4c4uw

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 10. Data: 2013-11-22 09:03:37
    Od: p...@g...com

    czy te przepisy nie obowiazuja czasem tylko podczas egzekucji ?
    (§ 2) tez dotyczy "czynnosci egzekucyjnych w mieszkaniu" prawda ?

    ale faktycznie cuchnie PRL-em, no to czekamy az komornik polozy lape na aucie z
    wypozyczalni i wtedy moze jakiemus kretynowi w todze przyjdzie do glowy ze jednak
    trzeba zreformowac przepisy :-)

    P.