    Date: Wed, 20 Nov 2013 22:56:37 +0100
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dobry zwyczaj - nie pozyczaj

    W dniu 2013-11-20 18:44, k...@g...com pisze:
    > A wiesz jak gdzie indziej jest? We Francyji policjant za rażące naruszenie
    bezpieczeństwa i rażące naruszenie przepisów o ruchu drogowym ma prawo zarekwirować
    samochód. Gdzieś na północy wysokość mandatu uzależniona jest od zarobków. Ten co
    pojechał do komornika to idiota. Kto mu nie pozwalał zostawić samochodu 100 metrów
    dalej? jak kiedyś do komornika poszedłem to samochód zostawiłem żeby w życiu nie
    znalazł, z dokumentów miałem przy sobie dowód. Z tym że ja w ciula leciałem i zanim
    pierwszy raz miałem spotkanie z komornikiem to sobie poczytałem co może. A ze może
    wszystko z zaglądaniem w dziurę w dupie włącznie to jak na Pulp Fiction zegarka tam
    nie przechowywałem.

    I co ja mam napisać?

    Ano tyle że jak się długów narobiło to trzeba cierpieć i ponosić katusze
    również od znajomych co im auto zajął komornik. :-)

    Może kiedyś nabiorę trochę litości. Może za kilka miesięcy jak komornik
    dostanie wyrok i wydrze po 2 latach 2 moje zaległe pensje od ładnej pani
    co ją stać i na auto i na kablówkę i na ...

    Tylko że coś cienko widzę bo ładna pani majątku żadnego nie ujawnia.
    Także i z moją litością też będzie cieniutko :-)

    PS. Postępowanie układowe??? Nie ma sprawy ale z załącznikiem w postaci
    publicznej chłosty :-)