  • Data: 2010-02-13 06:25:23
    Temat: Re: dobry webcam mega-pixel
    Od: Paweł <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobrze by było, aczkolwiek już objęcie widokiem całej przedniej to by
    > było ok.

    Do tego potrzebna jest kamera o nietypowym formacie obrazu. Zwróć uwagę
    że szyba w samochodzie ma proporcje boków tak na oko 3:1. Jeśli
    zastosujesz zwykłą kamerę uzyskasz dwa ciemne paski paski na górze i na
    dole. Będą one zajmowały znaczącą część kadru. Zapewne spowoduje to
    błędne działanie układu automatyki kamery ustawiającą odpowiedni czas
    migawki.
    Wg. mnie najlepiej wygląda obraz nagany kamerą z obiektywem o kącie
    widzenia około 60 st. umieszczoną tuż przed przednią szybą. Jest on
    zbliżony do tego co widzi ludzkie oko.

    Paweł