    From: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: dobrej jakosci notebook
    Date: Wed, 6 Jul 2011 16:08:20 -0700 (PDT)

    On Jul 6, 10:45 pm, vissim <v...@p...onet.pl> wrote:

    > Dobry to znaczy taki ktory opisalem powyzej. Na wzor Dell D630 ktory
    > zauwazcie ze jest chwalony po dzis dzien.

    > - okropna klawiatura
    > - strzalki jakies malutkie
    > - zintegrowana vga GMA
    >
    > Uparlem sie na oddzielne kursory  o mam wielkie paluchy i na innych
    > laptopach 12" calowych naciskam co chwile przycisk END pomiedzy PGUP a
    > RIGHT.

    hm... moze jakis IBM (albo raczej: Lenovo)? i co do karty graficznej-
    rozwiazania AMD sa bardzo dobre, tj. wiele lepsze od intela (w kwesti
    jakosci integry)- wiec takowa powinna "dac rade".
    niedawno zostal zapowiedziany taki np x121e http://pclab.pl/news46441.html
    - fakt, klawiatura "wysepkowa", ale, coz... coraz wiecej takowych
    jest :/
    a jezeli chcesz cos bardziej porzadnego- bierz jakies lepsze thinkpady

    szymon