    From: " W" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: dobra lutownica do smd?
    Date: Thu, 12 Apr 2012 16:24:00 +0000 (UTC)

    dorzucę kilka słów od siebie nt tej lutownicy (Goot)
    W firmie gdzie pracuję jest ich kilkadziesiąt, sam jej używam, nie chcę jej
    zbytnio chwalić ale to jedna z lepszych lub nawet najlepsza jakich używałem.
    Najlepsze w niej to: grot nagrzewa się kilka sekund, łatwo go wymienić nawet
    jak jest gorący, trzeba tylko trochę uważać na paluchy.Jest trochę funkcji
    typu usypianie po dłuższej bezczynności, nie wiem czy we wszystkich ale w
    niektórych modelach budzenie po przyłożeniu grota do gąbki.Gdyby nie ta cena
    to miałbym taką w domu.