  • 31. Data: 2010-12-28 11:09:59
    Temat: Re: [film] do przemyslenia...
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    news:4d19b664$0$2453$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin flower

    > A komuś imponuje bicie słabszego (w tym wypadku kobiety?). Tyle, ze
    > związku z szybką jazdą nie ma to żadnego.

    Śmiganie między rodzinami z dziećmi bo się nie ma jaj żeby zostać
    zawodnikiem z prawdziwego zdarzenia. Żałosne.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 32. Data: 2010-12-28 11:13:22
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > begin flower

    > Ale czy ja twierdzę, że popieram taki sposób jazdy? Gość oczywiście
    > przesadza.

    Nie, nie przesadza. On po prostu nie umie inaczej. Jest za cienki żeby
    sportowcem zostać. Zgadłem?

    > Natomiast związku wybryków ghostridera z kopaniem przedszkolaków raczej
    > żadnego nie widzę...

    Ja widzę. Pokazywanie jakim to się jest mocnym śmigając między gośćmi którzy
    nie mają żadnych szans obrony. Dla fantazji i żeby pokazać zakompleksionym
    pryszczersom na YT jakim to można być najmocniejszym z całej wsi.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 33. Data: 2010-12-28 13:27:10
    Temat: Re: do przemyslenia...
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 18:09:49 +0100, Grzegorz napisał(a):

    > Dziś rzeczywiście jakiś wysyp debilowatych ślimaków drogowych .... jadą
    > lewym i środkiem tak 50-70 !!!!

    Przyłączę się do narzekań. Tak jak DK5 poruszam się praktycznie bez
    przygód, tak w okolicach świąt włosy się na głowie jeżą. Przyspieszanie
    przy byciu wyprzedzanym, jazda 40km/h, zaś wczoraj jeden debil zabrał się
    za wyprzedzanie cieżarówki na zakręcie o zerowej widoczności - hałdy śniegu
    na poboczach, nawet nie było gdzie uciekać gdyby był szerszy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 34. Data: 2010-12-28 13:46:03
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 28 Gru, 13:27, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

> [...]
    > za wyprzedzanie cieżarówki na zakręcie o zerowej widoczności - hałdy śniegu
    > na poboczach, nawet nie było gdzie uciekać gdyby był szerszy.

    Może to po prostu pijacy za kółkiem ? ;-) Może ludzie piją i wsiadają
    za kółko tylko dlatego, że to co się dzieje na polskich drogach nie
    jest do przyjęcia na trzeźwo ;-)

    Czeka mnie trasa z Katowic do Piwnicznej-Zdrój. To mało, bo tylko
    200km, ale jak patrzę za okno i czytam te teksty to już wiem, że na
    bank się zirytuję po drodze ;)

  • 35. Data: 2010-12-28 16:01:33
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    flower wrote:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    adki_drogowe
    >>> http://fisu.wrzuta.pl/film/0SjO3nFgonI/tragiczne_wyp
    adki_samochodowe_2

> [...]
    > poziom reprezntuje. Chyba że oczywiście ma jaja i bierze udział w zawodach.

    Akurat wziął (w którymś z kolejnych filmików).

    Gościu ma jaja zamiast mózgu, ale umiejętności jazdy to akurat posiada.
    Zawsze takich paru się znajdzie -- jeden skacze przez przepaście, inny
    wspina się bez zabezpieczenia a jeszcze inny zapieprza po drogach
    publicznych i ściga się z policją. Ponoć fachowo to się nazywa "niski
    poziom pobudzenia wewnętrznego" i taki musi sobie pobudzenie dostarczyć
    bo mu się po pokrywka (jeszcze) gorzej robi. Wolę jednak takich co nie
    sprowadzają zagrożenia dla innych.

    \SK

  • 36. Data: 2010-12-28 16:32:50
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Gabriel 'wilk' wrote:

    > No to mnie rozbawiles :-)
    > Mam nadzieje, ze filmik z kamerki wew. sie nagral i dobrze widac cala
    > sytuacje z TIRem - sprawdze jutro bo dzis nie chce mi sie isc do auta

    > Kawalek zacny. Ech widac sa tacy jak Ty do ktorych nic nie dociera :-(

    Ale co ma docierać? To jest tzw. "wysił". Twórcy tak się wysilali, że im
    inteligencji zabrakło i wyszły gnioty, zupełnie sztuczne. Filmik z
    kolesiem który wali z tyłu w babcię która zatrzymała się przed pasami i
    w ten sposób zabiją idącą matkę z dzieckiem to już szczyt szczytów --
    jest nierealny na wszystkich płaszczyznach -- od fizycznej przez logikę
    po psychologię -- wzbudza we mnie co najwyżej politowanie dla
    nieudolności autorów.

    Coś wart to jest ten z paluszkiem i może jeszcze ten z zapinaniem pasów.

    Dużo lepszy pomysł zrealizowano u nas, pokazując realnych sprawców i
    realne sprawy.

    >>> http://www.youtube.com/watch?v=viSAFvSIcdo&feature=r
    elated

    > Chyba bys nie chcial takiego spotkac, moze pisal sms lub szukal CD, a
    > moze papieros mu wypadl, moze zaslab itp.?

    Zdaje się, że dostał zawału (albo udaru). Nic na to nie poradzisz.
    Człowiek który doznaje udaru mózgu po prostu nagle traci kontrolę nad
    tym co się z nim dzieje (i często sam nie jest tego świadomy -- dziejący
    się udar po prostu wyłącza mu kolejne obszary mózgu, np. traci
    świadomość tego co się dzieje po prawej stronie -- po prostu wszystko
    to, co po prawej dla niego nie istnieje -- ot, jedzie dziwnym bardzo
    samochodem bez lewarka, droga nie ma prawej strony, itd)...

    pzdr

    \SK

  • 37. Data: 2010-12-28 18:06:40
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-12-27 16:25:20 +0100, Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl> said:

    > dwie lub trzy 100% czolowki

    Stuprocentowa czołówka zazwyczja uniemożliwia powstanie drugiej bez
    remontu samochodu.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 38. Data: 2010-12-28 18:07:35
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-12-27 18:09:49 +0100, Grzegorz <b...@t...pl> said:

    > niestety nie mam jeszcze kamerki

    Notujemy.

    > Jednemu powiedziałem, że filmik do jego szefa wyślę

    Tak, oczywiście.

    --
    Bydlę

  • 39. Data: 2010-12-28 18:28:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Borys Pogoreło

    > Przyłączę się do narzekań. Tak jak DK5 poruszam się praktycznie bez
    > przygód, tak w okolicach świąt włosy się na głowie jeżą. Przyspieszanie
    > przy byciu wyprzedzanym, jazda 40km/h

    No właśnie, to przyspieszanie przy wyprzedzaniu to ostatnio jakaś plaga.
    Mi to wielkiego problemu nie robi, ale takie chamstwo zawsze denerwuje...

    > zaś wczoraj jeden debil zabrał
    > się za wyprzedzanie cieżarówki na zakręcie o zerowej widoczności - hałdy
    > śniegu na poboczach, nawet nie było gdzie uciekać gdyby był szerszy.

    Też takiego kretyna widziałem. W dodatku robił to w terenie zabudowanym w
    miejscu, gdzie tuż za zakrętem jest przystanek i pasy. No i jechał jakimś
    trupem.

    --
    ignorance is bliss

  • 40. Data: 2010-12-28 18:30:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin flower

    > Śmiganie między rodzinami z dziećmi bo się nie ma jaj żeby zostać
    > zawodnikiem z prawdziwego zdarzenia. Żałosne.

    Ciekawe czy jest jakiś "zawodnik z prawdziwego zdarzenia" który nigdy nie
    zapieprzał po zwykłych drogach. Obawiam się, że ciężko byłoby takiego
    znaleźć.

    --
    ignorance is bliss