-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: do przemyslenia...
Date: Thu, 30 Dec 2010 08:53:15 +0100
Organization: Dialog Net
Lines: 27
Message-ID: <ifhdp8$p63$1@news.dialog.net.pl>
References: <ifakk0$c01$1@news.onet.pl>
<6...@3...googlegroups.com>
<4d19a9fc$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@2...googlegroups.com>
<4d1a29ed$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
<l...@4...com>
<4d1aefe4$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@4...com>
<d...@p...googlegroups.com>
<p...@4...com>
<4d1b6a6d$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
<ifg3th$4qv$1@news.dialog.net.pl>
<4d1ba247$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
<ifgbcc$90b$1@news.dialog.net.pl>
<4d1c2a10$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-62-87-191-240.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1293695592 25795 62.87.191.240 (30 Dec 2010 07:53:12 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Dec 2010 07:53:12 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <4d1c2a10$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2338575
[ ukryj nagłówki ]> No tak... ale to się uda w każdym sprawnym aucie. W sumie każde cywilne
> auto ma kiepskie hamulce, Mondeo mk2 na tym tle ma całkiem niezłe. Ale
> spróbuj zahamować kilka razy ze 100-150. ;)
>
A czy to nie jest przypadkiem kwestia tylko temperatury? Wszędzie
tarcze, przód wentylowany (kombi).
Wisz co mi się najbardziej podobało w MKII? (poza gabarytami, ale to dla
mnie wymóg egzystencjalny)
Sztywna konstrukcja. Wszystkie jakimi wcześniej się poruszałem jakoś
pracowały przy pokonywaniu nierówności, mondek nie - jak deska. Byłe
jeszcze jeden fajny objaw tegoż. Jak toczyłem się 0.3km/h może nawet
mniej - dosłownie ledwo się koła kręciły i wdepnąłem hamulec w podłogę
szybko, to cały samochód wpadał w fantastyczny rezonans. Zapewne
elementem elastycznym były opony, gdyż wozidło wykonywało _gasnący ruch
oscylacyjny_ w osi jazdy z częstotliwościa... hmm... 5Hz?.
Ciężko mi to opisać, ale w żadnym innym takiego zjawiska nie spotkałem.
Dla mnie oznacza to, że sztywna buda, sztywne zawieszenie (zresztą nie
wiem - może to ono było elastycznością a nie opony) i praktycznie
przyklejone opony do asfaltu (prawie zerowa prędkość - o poślizgu nie ma
mowy) pozwalały na owe 5Hz czy ile tam było. Wszędzie indziej siła przy
zatrzymaniu uginała wszystko co się dało i o żadnym jednym rezonansie
nie było mowy - szarpnęło, ugieło, energię wytraciło ale nie zadrgało.
Miłego.
Irek.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=