eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[film] do przemyslenia...Re: do przemyslenia...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: do przemyslenia...
    Date: Thu, 30 Dec 2010 08:53:15 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 27
    Message-ID: <ifhdp8$p63$1@news.dialog.net.pl>
    References: <ifakk0$c01$1@news.onet.pl>
    <6...@3...googlegroups.com>
    <4d19a9fc$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@2...googlegroups.com>
    <4d1a29ed$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <l...@4...com>
    <4d1aefe4$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@4...com>
    <d...@p...googlegroups.com>
    <p...@4...com>
    <4d1b6a6d$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifg3th$4qv$1@news.dialog.net.pl>
    <4d1ba247$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifgbcc$90b$1@news.dialog.net.pl>
    <4d1c2a10$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-62-87-191-240.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1293695592 25795 62.87.191.240 (30 Dec 2010 07:53:12 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Dec 2010 07:53:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <4d1c2a10$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2338575
    [ ukryj nagłówki ]

    > No tak... ale to się uda w każdym sprawnym aucie. W sumie każde cywilne
    > auto ma kiepskie hamulce, Mondeo mk2 na tym tle ma całkiem niezłe. Ale
    > spróbuj zahamować kilka razy ze 100-150. ;)
    >

    A czy to nie jest przypadkiem kwestia tylko temperatury? Wszędzie
    tarcze, przód wentylowany (kombi).

    Wisz co mi się najbardziej podobało w MKII? (poza gabarytami, ale to dla
    mnie wymóg egzystencjalny)
    Sztywna konstrukcja. Wszystkie jakimi wcześniej się poruszałem jakoś
    pracowały przy pokonywaniu nierówności, mondek nie - jak deska. Byłe
    jeszcze jeden fajny objaw tegoż. Jak toczyłem się 0.3km/h może nawet
    mniej - dosłownie ledwo się koła kręciły i wdepnąłem hamulec w podłogę
    szybko, to cały samochód wpadał w fantastyczny rezonans. Zapewne
    elementem elastycznym były opony, gdyż wozidło wykonywało _gasnący ruch
    oscylacyjny_ w osi jazdy z częstotliwościa... hmm... 5Hz?.
    Ciężko mi to opisać, ale w żadnym innym takiego zjawiska nie spotkałem.
    Dla mnie oznacza to, że sztywna buda, sztywne zawieszenie (zresztą nie
    wiem - może to ono było elastycznością a nie opony) i praktycznie
    przyklejone opony do asfaltu (prawie zerowa prędkość - o poślizgu nie ma
    mowy) pozwalały na owe 5Hz czy ile tam było. Wszędzie indziej siła przy
    zatrzymaniu uginała wszystko co się dało i o żadnym jednym rezonansie
    nie było mowy - szarpnęło, ugieło, energię wytraciło ale nie zadrgało.

    Miłego.
    Irek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: