eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizja[do praktyków] - nie mogę złapać sygnału z HB 13E - źle założony konwerter? › Re: [do praktyków] - nie mogę złapać sygnału z HB 13E - źle założony konwerter?
  • Data: 2010-02-02 22:09:12
    Temat: Re: [do praktyków] - nie mogę złapać sygnału z HB 13E - źle założony konwerter?
    Od: "LEHKO" <l...@L...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:4b68a0aa$1@news.home.net.pl...

    > pewnie, ale biorąc pod uwagę że to nowy to są duże szanse

    Ostatnio zamontowalem nowy i sila byla, ustawilem jakosc, kanalow dalej nie
    bylo, po wylaczeniu dekodera i wlaczeniu jakosci juz nie bylo. Po resecie
    dekodera pojawiala sie jakosc, kanalow dalej nie bylo. Wymienilem konwerter
    i zaczelo hulać. Konwerter oczywiscie nowy z pudeleczka SHARP TWIN nie
    pamietam dokladnego modelu. Dlatego moje spostrzezenie, nie zawsze jak jest
    sila to konwerter jest dobry.