eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizja[do praktyków] - nie mogę złapać sygnału z HB 13E - źle założony konwerter? › Re: [do praktyków] - nie mogę złapać sygnału z HB 13E - źle założony konwerter?
    From: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: [do praktyków] - nie mogę złapać sygnału z HB 13E - źle założony
    konwerter?
    Date: Mon, 01 Feb 2010 14:35:17 +0100

    W dniu 2010-02-01 14:04, pawell32 pisze:

    > a masz chociaż jeden pasek?
    co masz na myśli? jaki pasek?

    > może brak połączenia
    Właśnie znalazłem na elektrodzie listę rzeczy które mogę sprawdzić.
    Zmierzę czy konwerter jest zasilany i czy pobiera prąd.

    Ciągle jednak nie wiem na ile dokładnie musi byś ustawiona antena i
    konwerter żeby odnotować jakikolwiek skok sygnału. Czy jeśli konwerter
    lub antena są ciut niedokładnie ustawione to mam prawo oczekiwać choćby
    słabego sygnału?

    PZDR
    Shaman