    From: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: do mechanikow : upalony zawor ?
    Date: Mon, 20 Apr 2009 22:03:13 +0200

    Witaj
    Dzieki za odpowiedz
    Użytkownik "saj" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:1240241297.684719@mamut...

    > Czy jestes pierwszym wlascicielem, i masz pewnosc, ze masz wgrana mape
    > zgodna z Twoim wydechem?

    No fakt tego pewny nie jestem

    > jak sie ktorys odczyt (lub np. kabelek do czujnika) popieprzy, to ecu
    > machnie zaworkiem nie w te strone, i krztuszenie gotowe.

    Jedna rzecz mnie zdziwila i nie wiem czy tu moze mam cos nie tak : w
    airboxie przed filtrem powietrza (od strony przepustnic) jest przewod
    podcisnienia ktory to idzie bezposrednio do czujnika w sterowniku. Obok tego
    wyjscia przewodu w airboxie od dolu wychodzi przewod dosc gruby jakies
    10-12mm ale miekki (nie podcisnieniowy) - jakby spustowy jak tak sie olej
    czy cos zbierze. Tyle ze z tego co widze ten przewod nigdzie nie jest
    zaslepiony. Jak wiec czujnik moze prawidlowo mierzyc podcisnienie jak obok
    przeowod niezasleipony 10mm jest ? Kojarzysz jak masz to u siebie ?
    Jest tez czujnik temperatury powietrza na wlocie ale ten mierzylem i wydaje
    sie byc ok.

    >uzytkownikow trjumfa. to jest ustrojstwo, ktore sie ponoc potrafi
    >skleic. druga rzecz, ze to cos reguluje obroty zaleznie od temperatury i
    >cisnienia powietrza, temp. cieczy chlodzacej, i chyba lambdy (jak masz).
    lambdy nie mam. sklejone te ustrojstwo nie jest ale nie wiem czy ten
    kapturek jakby nie wykrecil za bardzo przez co przy starcie wysuwa sie
    maxymalnie do gory (do obudowy) i jakby probowal sie jeszcze podniesc a nie
    moze.
    tym kapturkiem steruje silniczek chyba fakycznie krokowyu a nie dc servo.

    > generalnie z kolega Kefirem bedziemy pewnie podejmowac proby
    > zdiagnozowania wplywu dowolnych czesci trjumfa (moze poza kolami) na
    > zachowania na wolnych obrotach. moze kiedys z tego magisterium sie
    > napisze...
    Ooo - bede czekal ;)

    > moge sie mylic, ale raczej z powodu lewego powietrza by sie bardziej
    > krecil, a nie krztusił?

    No tak mysle ze moze jak jednak tylko na jednym a nie na 3ech dostanie
    powietrze to tak jakby na jednym sie wkreci i krztusi

    > pzdr,
    > saj
    > st 955i
    Jutro albo max pojutrze zloze z nowymi swiecami filtrami, pokombinuje tez ze
    szczelnoscia wszystkich przewodow i airboxa, zsynchronizuje przepustnice na
    waku i dam znac o efektach.
    Pozdrawiam
    PanAdol