eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydlaczego w Polsce nigdy nie powstanie przemysł motoryzacyjny Re: dlaczego w Polsce nigdy nie powstanie przemysł motoryzacyjny
  • Data: 2011-04-12 16:00:10
    Temat: Re: dlaczego w Polsce nigdy nie powstanie przemysł motoryzacyjny
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-12 15:25, Kamil pisze:

    > Gdyby nie to, że mam ze znajomymi stały kontakt, to może i uwierzyłbym w te bajki
    na wzór rządowej propagandy sukcesu.

    > Problemy z dostaniem umowy o pracę (ciągle zlecenia bądź kontrakty, nawet dla
    specjalistów), wynajmowane mieszkania, bo bez 20-30% wkładu własnego na dobry kredyt
    nie ma szans, przy czym mieszkanie w dużym mieście kosztują nieraz więcej, niż na
    zachodzie..

    http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/newsweek_swia
    t/stracone-pokolenie-europy,60253,1

    "Tylko przez ostatnie cztery lata liczba młodych bezrobotnych Włochów podskoczyła z
    22 do 30 proc."
    "W Hiszpanii bezrobocie wśród młodych przekracza 40 proc. (podwoiło się w ciągu
    ostatnich trzech lat)."
    "W Wielkiej Brytanii w ciągu ostatniego roku odsetek młodych bezrobotnych skoczył z
    12 do 17 proc."
    "We Francji i w Polsce pracy nie ma co czwarta młoda osoba."

    Jak widać pracy dla młodych mamy tyle ile Francja, więcej niż Włochy i Hiszpania,
    i nieco mniej niż angole.

    To są dane UE