eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydlaczego w Polsce nigdy nie powstanie przemysł motoryzacyjny Re: dlaczego w Polsce nigdy nie powstanie przemysł motoryzacyjny
  • Data: 2011-04-14 01:56:12
    Temat: Re: dlaczego w Polsce nigdy nie powstanie przemysł motoryzacyjny
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdyby nie to, że mam ze znajomymi stały kontakt, to może i uwierzyłbym w
    > te bajki na wzór rządowej propagandy sukcesu.

    kto to są ci znajomi ? i kogo popierają ;) [żart oczywiście] :)

    > Problemy z dostaniem umowy o pracę (ciągle zlecenia bądź kontrakty,
    > nawet dla specjalistów),

    bo praca jest opodatkowana tak jak jest.... (za wysoko)
    a gdzie jest problem że to są kontrakty ?

    > wynajmowane mieszkania,

    tak jest

    > bo bez 20-30% wkładu
    > własnego na dobry kredyt nie ma szans, przy czym mieszkanie w dużym
    > mieście kosztują nieraz więcej, niż na zachodzie..

    pierwsza sprawa - jak dziś to DOM, mieszkania są dla tych co mają
    kasę na stracenie ;)
    DOM + vw phaeton wyjdzie taniej ;)

    20/30% eeee.... nie wydaje mi się, odmienna sprawa że "opłacalność"
    kredytu to coś koło 13 lat.

    a mieszkania w Polsce są za drogie bo... grunty pozwolenia i inne
    duperele. czy łapówki dalej developerzy dają/muszą dawać ?

    Na moje oko w Polsce jak ktoś kogoś szuka to pisze po polsku :)

    > Uczelnie to już zupełnie inna bajka, pootwierało się Szkół Wciskania
    > Kitu w Kozich Wólkach, bo każdy chciał studiować żeby od wojska uciec,

    zgadza się.

    > albo nie musieć pracować za 1000zł w sklepie. I teraz mamy setki tysięcy
    > absolwentów marketingu i psychologii, którzy pracują za 1000zł w sklepie
    > z urażoną dumą.

    tak, rozsądniej było iść do pracy w niektórych przypadkach, ale prawo
    było jakie było... Tu*k zmienił już nie trzeba bez sensu studiować.

    ale żeby nie było że robię propagandę to tu*k zrobił VAT + ~4.5%
    (tz jeden punkt procentowy) - ZAMACH na polaków ;)

    A teraz coś z CIT knują chyba.. czyli ZBRODNIA ekonomiczna może być ;)

    ---
    A w temacie to czekamy na Gościa który coś zrobi... po prostu :)
    pomysł + $300mln i solidny partner zachodni lub wschodni ;)

    pozdrawiam!