  • 21. Data: 2023-07-27 00:11:25
    Temat: Re: dlaczego pendrive'y są wolniejsze od kart pamięci?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/07/2023 00:01, a a wrote:
    > Tutaj pinologia
    > MicroSD Memory Card
    > https://pl.pinterest.com/pin/854909941758757744/

    Zaś tutaj kilka obrazków kaczek:

    https://tinyurl.com/yymk72js

    Powinny byc tak samo użyteczne w dyskusji jak i te pinologie.

  • 22. Data: 2023-07-27 00:13:40
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 27 July 2023 at 00:11:33 UTC+2, heby wrote:
    > Zaś tutaj kilka obrazków kaczek:
    >
    > https://tinyurl.com/yymk72js
    >
    > Powinny byc tak samo użyteczne w dyskusji jak i te pinologie.

    pitu, pitu

    projekt specyfikacji karty microSD przewidywał 4 szyny transmisji danych

  • 23. Data: 2023-07-27 00:30:46
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 27 July 2023 at 00:13:42 UTC+2, a a wrote:

    > pitu, pitu
    >
    > projekt specyfikacji karty microSD przewidywał 4 szyny transmisji danych

    tutaj więcej zdjęć pinologii kart pamięci microSD

    https://www.bing.com/images/search?q=memory+card+pin
    out&id=1CA566CB6222868F76EF02DD76433C3B85213756&form
    =IQFRBA&first=1&disoverlay=1

  • 24. Data: 2023-07-27 09:32:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 27 lipca 2023 o 00:13:42 UTC+2 a a napisał(a):

    > pitu, pitu
    >
    > projekt specyfikacji karty microSD przewidywał 4 szyny transmisji danych

    Nono, to podłącz sobie do portu równoległego, będzie szybciej, bo tam jest nawet "8
    szyn transmisji danych".

  • 25. Data: 2023-07-27 09:50:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-26, SW3 <s...@p...fm.invalid> wrote:
    > Chcę sobie kupić przenośny nośnik danych o pojemności 64GB. Banalna
    > sprawa, prawda? Ale zacząłem patrzeć w parametry, porównywać - i
    > przestało być łatwo.

    Wóala: https://www.amazon.pl/dp/B01MU8TZRV/

    Tylko się trochę grzeje, ale posuwać, posuwa.

    --
    Marcin

  • 26. Data: 2023-07-27 11:31:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 27 lipca 2023 o 09:50:14 UTC+2 Marcin Debowski napisał(a):
    > Wóala: https://www.amazon.pl/dp/B01MU8TZRV/
    >
    > Tylko się trochę grzeje, ale posuwać, posuwa.

    Hehe, "_up_to_ 420MB/s".
    Czyli że szybciej nie będzie (ale może być wolniej).
    No to bez kozery powiem pińcet.

  • 27. Data: 2023-07-27 12:00:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-27, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > Hehe, "_up_to_ 420MB/s".
    > Czyli że szybciej nie będzie (ale może być wolniej).
    > No to bez kozery powiem pińcet.

    "Up to" to jest zawsze. Żebym to ja tylko wiedział, gdzie go ciepnąłem
    to bym nawet przetestował. 400MB/s raczej nie było. Pod 3xx, prędzej.

    --
    Marcin

  • 28. Data: 2023-07-27 18:06:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dawid Rutkowski napisał:

    > Hehe, "_up_to_ 420MB/s".
    > Czyli że szybciej nie będzie (ale może być wolniej).
    > No to bez kozery powiem pińcet.

    Pińcet to nie jest 'up to 420'.

    --
    Jarek

  • 29. Data: 2023-07-27 21:30:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 27 lipca 2023 o 18:06:24 UTC+2 Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Pińcet to nie jest 'up to 420'.

    Racja, bez kozery to będzie "up to pińcet".