  • 1. Data: 2016-01-22 01:33:42
    Temat: dlaczego nie zatrzymałeś się?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    To był podstęp.

    W Avensis T25 urwała się półoś od strony pasażera :/

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2016-01-22 20:18:46
    Temat: Re: dlaczego nie zatrzymałeś się?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-01-22 o 01:33, PiteR pisze:
    > To był podstęp.
    >
    > W Avensis T25 urwała się półoś od strony pasażera :/

    O, a to ciekawostka, a taka niby porządna firma ;) (tia, jasne mam to
    wiem co za szmelc pod maską siedzi).
    Co się stało? Jakieś uderzenie w krawężnik czy co?

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2016-01-22 23:55:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Irokez pisze tak:

    > O, a to ciekawostka, a taka niby porządna firma ;) (tia, jasne mam
    > to wiem co za szmelc pod maską siedzi).
    > Co się stało? Jakieś uderzenie w krawężnik czy co?

    Nom.

    Podobno nic. Gość zatrzymał się przed swiatłami i już nie odjechał.
    Pękła pod gumą jakąś jak lightsaberem uciął. 460zl w plecy.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 4. Data: 2016-01-23 14:20:41
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 23:55:23 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
> [...]

    A mi się takie marzy.
    Naprawdę nie warto?

  • 5. Data: 2016-01-23 16:58:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Bolko pisze tak:

    > A mi się takie marzy.
    > Naprawdę nie warto?

    Ale co Ci się marzy? Avensis T25 czy Toyota ogólnie? :)
    T27 też już się psują.

    Avensis T25 grafitowa lub perłowa bardzo uadny samochód.

    Mi w moich szerszeniach półoś jeszcze nie pękła ale i tak je maluję co
    dwa lata. O samochody trzeba dbać i ciągle polować na podstępnego
    rudzielca. Sprawdzać osłony czy nie rozerwane. Dwa lata lenistwa i
    zatarte prowadnice zacisku hamulcowego.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 6. Data: 2016-01-24 19:24:23
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-01-23 o 14:20, Bolko pisze:

    > A mi się takie marzy.
    > Naprawdę nie warto?

    T25?
    To nie kupuj z silnikiem benzynowym 2.0 D-4 model 1AZ-FSE.
    2.4 D-4 pewnie to samo będzie, tylko malusieńko tego na rynku.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2016-01-25 09:21:34
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > T25?
    > To nie kupuj z silnikiem benzynowym 2.0 D-4 model 1AZ-FSE.
    > 2.4 D-4 pewnie to samo będzie, tylko malusieńko tego na rynku.

    t-25 to super fura!
    https://www.google.pl/search?q=t-25&rls=com.microsof
    t:pl&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0
    ahUKEwirm_bkw8TKAhVkwHIKHThNB6sQsAQIKg

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 8. Data: 2016-01-25 19:29:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-01-25 o 09:21, tck pisze:

    > t-25 to super fura!
    > https://www.google.pl/search?q=t-25&rls=com.microsof
    t:pl&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0
    ahUKEwirm_bkw8TKAhVkwHIKHThNB6sQsAQIKg

    Jasne, ale gąsienice asfalt niszczą a lufą można się wbić w tira przed
    światłami.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2016-01-27 22:25:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

    > Avensis T25 grafitowa lub perłowa bardzo uadny samochód.

    Już nie ładny kolizja z dzikiem chlip :/

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 10. Data: 2016-01-28 20:48:35
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-01-27 o 22:25, PiteR pisze:

    > Już nie ładny kolizja z dzikiem chlip :/

    uuu.. współczucie

    Duże szkody?

    Uciekł czy będzie dziczyzna?

    --