  • Data: 2010-08-17 11:37:04
    Temat: Re: dlaczego nie Stilo - doradzcie
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurand pisze:
    > I są to Fiaty Stilo? ;) I jeżdżą w Polsce i od nowości mają oryginalne
    > wahacze? Wow...

    jeden z nich od nowości jeździ po polskich drogach a drugi sprowadzony
    jako 2 latek. Oczywiście, auta używane są przez osoby prywatne nie są
    katowane a dziury są wymijane w miarę możliwości (wiem bo nie raz z nimi
    jechałem)

    > Amortyzatory też... Przednie w zamienniku kosztują bagatela 300 PLN
    > sztuka.

    nie wiem nie miałem okazji sprawdzać.

    > Tuleje w tylnej belce - jeśli się wybiją, to trzeba szykować c.a. 400
    > PLN na ich wymianę (same tuleje nie są drogie, robocizna za to niestety
    > tak)

    ale to już nie wina auta, tylne zawieszenie jest proste i niczym się nie
    różni od np punto.

    > Baaaardzo fajne przygody ma się też w sytuacji, jak do Stilo trzeba
    > kupić np. lampy przednie, albo inne rzeczy, które uległy uszkodzeniu w
    > jakiejś stłuczce. Okazuje się, że nie dość, że towar jest wręcz
    > deficytowy, to ceny takich elementów przewyższają kwoty, jakie należy
    > położyć za elementy nadwozia np. Passata B6...

    tutaj już trzeba posilać się używkami.

    > Generalnie ze Stilo jest tak jak z Alfą. Auto niby ładne, niby silnik
    > fajny, ale upierdliwe niespodzianki psują całą radość z posiadania.

    Coś w tym jest ale jeśli chodzi o ceny części to nadal obstaje przy
    swoim, że części są tańsze niż do alfy i zwłaszcza jeśli chodzi o
    zawieszenie nie wymagają tak częstej wymiany.

    Nie żeby był fanem fiata, ale po prostu dziwią mnie skrajnie negatywne
    opinie na temat danej marki.

    --
    krzysiek82