    Date: Mon, 16 Aug 2010 15:34:07 +0200
    From: krzysiek82 <o...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dlaczego nie Stilo - doradzcie

    MZ pisze:
    > Wygląda że egzemplarze z tym silnikiem V8 były dopiero od 2005 roku

    nigdy takich nie było, pewnie pomyliłeś z 8v :) Te silniki oznaczone są
    jako JTD a 16v jako multijet.

    Za 20tyś kupisz sprowadzone zadbane auto zmieścisz się także z wymianą
    rozrządu, ewentualnie dwumasy itp itd. Mechanik przy zmianie rozrządu
    niech sprawdzi stan dolnego koła zębatego na wale. Przy większych
    przebiegach może wymagać wymiany. Odnośnie przebiegów należy uważać, te
    silniki robią astronomiczne przebiegi i nawet tego po nich nie widać,
    więc wzmożona czujność wskazana. Bo co z tego, że silnik dobry jak
    reszta się rozleci :) Ja miałem ostatnio okazję stilo które nie odpalało
    na ciepłym silniku (usunięcie usterki ok 100zł czujnik położenia wału)
    jak się jednak okazało, auto było zdrowo walone od spodu dlatego
    odpuściłem (nie wiem jak to się mogło stać ale podłoga podeformowana,
    zwróciłem na to uwagę oglądając auto od tyłu z otwartą klapą. Fotele
    pasażera był dziwne przechylony w stronę szyby bocznej.

    --
    krzysiek82