  • Data: 2010-08-16 18:46:16
    Temat: Re: dlaczego nie Stilo - doradzcie
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysiek82" napisał w wiadomości:

    > ale to chyba według komputera?

    Tak. Ale co chcesz przez to powiedzieć - że komputer miałby zaniżac spalanie
    o 2 litry ? (bzdurka ;-p)

    > takiego spalanie nie da się osiągnąć, ja mnijszym autem punto II nie
    > mogłem zejść poniżej 5.5 w cyklu mieszanym a co dopiero po samym mieście
    > (jazda ekonomiczna bez butowania)

    Da się osiągnąć spalanie w mieście poniżej 6.5...tak ja mówie jeździłem ze
    znajomym Doblo w Kraku (dystanse już na rozgrzanym silniku) i raz tylko
    widziałem zużycie 7.1 ... a pozostałe to poniżej 6.5.

    Więc jeśli twoje paliło 8 l to bezsprzecznie stwierdzam że coś z twoim Punto
    było nie tak.

    > Dlatego przy zakupie auta należy mieć oczy w koło głowy. Bez emocji i bez
    > ciśnienia. Inaczej się kupi tak jak kiedyś kupowałem. Dopiero 3 auto mnie
    > z tego wyleczyło, ale ile stresu nerwów i kasy poszło to już inna sprawa.
    > Reasumując jak masz czas wybierz się do Niemiec pooglądaj prywatne oferty
    > a na pewno coś wybierzesz.

    Do Niemiec juz się nie opłaca jechać...no chyba że znasz kogoś w tamtejszych
    ubezpieczalniach to wtedy tak. Ale zwykłe oferty stoją na podobnych cenach
    jak polskie.

    Pozdr.

    --
    Bugatti