  • Data: 2011-02-15 19:49:20
    Temat: Re: dlaczego jest tak mało w sklepach
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-02-15 16:07, shg wrote:
    > Tak, ale częściej (zawsze?) realizuje się to przez zwiększenie
    > wzmocnienia fotodiody, od x4 do x8 mniej więcej.
    > Mój Technics z CD-R sobie radzi, z RW już nie.
    To moje zdanie powyzej odnosilo sie do CD-RW w porownaniu z CDR
    Generalnie, na mysli mialem to, ze w porownaniu ze zwyklym (tloczonym)
    CD, CD-R potrzebuje nieduzo wiecej "mocy" lasera, stad czytniki sie z
    nimi dogaduja. Natomiast CD-RW potrzebuje juz tej "mocy" duzo wiecej, i
    zwykly odtwarzacz sie gubi.
    Oczywiscie pomijam tu fakt czy ta "moc" uzyskuje sie przez zwiekszenie
    mocy lasera czy czulosci fotodiody. To co daje na wyjsciu fotodioda jest
    poprostu, w przypadku kiedy do zwyklego CD-drive wlozymy plyte CD-RW, za
    slabe aby czytnik rozpoznal plyte.

    --
    Marcin "Ahmed" Gala
    m.gala(maupa)interia.pl