  • Data: 2011-02-14 21:25:28
    Temat: Re: dlaczego jest tak mało w sklepach
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AlexY pisze tak:

    > spada zainteresowanie jednym

    żeby spaść to musiało urządzenie pochodzić na rynku a nie chodziło.

    Chcę mieć np radyjko z portem USB dla pendrajwa. Pendrajw ma nie
    wystawać bo to przenośne ma być. Widziałem raz, duże ciężkie, drogie.

    No dobra biorę mp3 z Biedronki za 40zł i końcówkę mocy i sobię zrobię.
    Tylko ciekawi mnie dlaczego jeszcze Chińczyk tego nie klepie. A może do
    Polski to wogóle nie dociera.

    --
    Piotr