-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Trybun <Y...@y...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: dlaczego dyzel spala więcej w mróz?
Date: Sat, 25 Jan 2014 18:30:16 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 11
Message-ID: <lc0sb2$3jj$2@node2.news.atman.pl>
References: <52e2be66$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
<lc01qc$7js$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: ip-93-154-156-41.free.aero2.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1390671011 3699 93.154.156.41 (25 Jan 2014 17:30:11 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jan 2014 17:30:11 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.2.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2521056
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-01-25 11:31, Budzik pisze:
> Użytkownik Trybun Y...@y...com ...
>
>>> 1,9 TDI
>>> Gdy jest mróz pali około 0,5 -1l więcej. Dlaczego?
>>>
>> Co tam litr czy pół, z tego co widzę przy mrozie pali mi około 80%
>> więcej niż w plusowych temperaturach.
> Zepsuty?
Dobre pytanie.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe