    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: dlaczego PLAY jest tak denny?
    Date: Sat, 11 Apr 2009 19:06:45 +0200

    uzytkownik pisze:
    > Konfiguracja voip w porównaniu z play to pestka... na dodatek strona www
    > pod względem pomocnych ustawień jest beznadziejna.

    U mnie żadne z powyższych problemów nie występują. Telefon skonfigurował
    się sam po wsadzeniu SIM Play (w innych trzeba zamawiać konfigurację co
    nie zawsze zresztą działa), działa najlepiej ze wszystkich sieci jakie
    testowałem (czyli wszystkich - jakość taka sama jak w Plus, bo reszta
    odstaje o kilka długości - najgorszy syf to Era). Zero problemów, zero
    reklamacji, taryfa prosta jak cep, bez jakichś minut wewnątrzsieciowych,
    pakietów i innych bzdury, których trzeba pilnować.

    Niebawem wybieram się przenieść drugi numer do Play :)

    Dodatkowo powiem, że internet w Erze działa mi najlepiej ze wszystkich,
    a Play nie działa mi praktycznie w ogóle (lokalizacja Warszawa).
    Zupełnie odwrotnie niż z telefonami :)

    --
    Mithos