  • Data: 2017-03-13 10:29:48
    Temat: Re: dla tych co nie lubią policji
    Od: "miumiu" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:6r50nbdrfuqs.1b1tnyx1kjo22.dlg@40tude.net...

    > To też przejaw arogancji władzy. Kto mi, komendantowi, podskoczy? :)
    > Należało mu się i nawet nie powinni po nim dostać renty.
    > --
    > Jacek
    > I hate haters.

    Dokladnie, arogancja w najczystszej postaci. Wladzy w polsce to juz zupelnie
    wali w dekiel. Czuja sie tak bezkarni (sedziowie, prokuratorzy, policja) ze
    za nic maja wszelkie przepisy i prawo. To frajerzy sa od przestrzegania
    prawa. Ten gliniarz, ktory notabene powinien swiecic przykladem, powinien
    dostac nagrode Darwina, bo nie dosc ze z pelna premedytacja zlamal
    podstawowe przepisy to jeszcze nie upewnil sie ze nic nie jedzie. Po prostu
    brak slow.