  • 1. Data: 2009-10-28 08:59:58
    Temat: dla kobiety 6303 czy 6220 classic czy...
    Od: "eisum" <e...@e...ok>

    Witam,
    Wybor telefonu dla zony w play 65 najlepiej za 1PLN, zastanawiam sie nad 6303
    lub 6220 classic, ktory z tych modeli polecacie, a moze jakis inny?
    E52 fajna, ale 399PLN.
    Na pewno nokia, co do funkcji to aparat zeby czasami zrobic jakas fotke.

    --
    eisum

  • 2. Data: 2009-10-28 20:05:44
    Temat: Re: dla kobiety 6303 czy 6220 classic czy...
    Od: "A" <b...@j...pl>

    Zdecydowanie 6220 classic.

  • 3. Data: 2009-10-28 21:57:28
    Od: "voip.sos.pl" <d...@g...com>

    On 28 Paź, 21:05, "A" <b...@j...pl> wrote:
    > Zdecydowanie 6220 classic.
    >
    > Użytkownik "eisum" <e...@e...ok> napisał w
    wiadomościnews:hc91q7$f4i$1@nemesis.news.neostrada.p
    l...

    Zdecydowanie E52! Kup telefon, nie zabawkę

  • 4. Data: 2009-10-29 10:08:10
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    voip.sos.pl ni au koto ha itsumo tanosii

    > Zdecydowanie E52! Kup telefon, nie zabawkę

    E - series to nie są telefony. N - series podobnie

    --
    ALEX John Calder, generał lejtnant, I kod 3613, morderstwo pierwszego
    stopnia sędziego ulicznego

  • 5. Data: 2009-10-29 12:39:21
    Od: "Ulaj" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX John Calder" <k...@s...us> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > --
    > ALEX John Calder, generał lejtnant, I kod 3613, morderstwo pierwszego

    napewno najlepszym telefonem jest nokia e52 ale jak nie chcesz wydawac tylu
    pieniedzy to polecam noke 6220 clasic zonka moja go ma i jest zadowolona
    fotk robi ladne gps ma

  • 6. Data: 2009-10-30 05:28:20
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    Ulaj ni au koto ha itsumo tanosii

    > napewno najlepszym telefonem jest nokia e52 ale jak nie chcesz
    > wydawac tylu pieniedzy to polecam noke 6220 clasic zonka moja go ma i
    > jest zadowolona fotk robi ladne gps ma

    A czy ja się pytam co mam wybrać? Ja tylko twierdzę że e52 to nie telefon
    tylko smartfon.

  • 7. Data: 2009-10-30 16:38:45
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    ALEX John Calder zapodal(a):

    > E - series to nie są telefony. N - series podobnie

    nie wiedziałem, to co to są? :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 8. Data: 2009-10-31 12:30:25
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    Zbylut ni au koto ha itsumo tanosii

    > nie wiedziałem, to co to są? :)

    Smartfony, sprzęty z otwartym systemem operacyjnym.

  • 9. Data: 2009-11-01 10:38:13
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    ALEX John Calder napisal(a):

    > Smartfony, sprzęty z otwartym systemem operacyjnym.

    definicja telefonu zawiera się w/w :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 10. Data: 2009-11-03 09:08:10
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    ALEX John Calder pisze:

    > Smartfony, sprzęty z otwartym systemem operacyjnym.

    No dobra. Ale 6220 classic to telefon z tym samym systemem operacyjnym.
    Tak jak połowa _telefonów_ w portfolio Nokii. Co więcej, były pogłoski o
    stopniowej rezygnacji Nokii z S40 i "uprzyjaźnianiu" S60 tak, by mogli
    oferować telefony Symbianowe także mniej zaawansowanym użytkownikom. W
    chwili, w której to się stanie, Nokia przestanie być producentem
    telefonów? ;-)

    Marek