  • From: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: dialog...a raczej monolog
    Date: Sun, 14 Aug 2005 07:17:24 +0200

    Użytkownik "Przemyslaw 'Repcio' Gubernat" napisał:

    > Ceny mają sztywno ustalone, mogą zejść z cenami 10,20,30$
    > pod warunkiem podpisania zobowiązania na 12,24,36 miesięcy

    Sorry, ale podpisać umowę na 36 miesięcy na prawie 5tys zł/2Mb w BGP, to
    "pewną" lekkomyślnością jest. Nie wiem, jakim cudem ma się klientowi taki
    biznes opłacać.

    > Dodatkowo ta sama usługa, ale ze "swoimi" adresami IP,
    > kosztuje ok. +250 zł za MBit.. Paranoja

    Państwowa firma......
    Arynkowość w dziedzinie łącz operatorskich żywo przypomina sytuację z
    polskiego gsmu w roku circa 1997.

    --

    Rico - antylepperyzm i antyradiomaryjność gwarantowane.
    "Majątek należy prywatyzować poprzez powszechne uwłaszczenie,