  • Data: 2005-08-16 08:31:12
    Temat: Re: dialog...a raczej monolog
    Od: icek <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    robert j. wozny napisał(a):

    > ten tego, jakie 1Mbps ? 256kbps... wychodzi 396zl netto/1Mbps 8-] a
    > ze w promocji dostaje sie mozliwosc 4 krotnego sciagania, to inna
    > sprawa.
    wiem, że nie można porównywac asymetryka do symetrycznego łącza
    ale
    pamietając szał jak pojawił się po neo 128 za 59zł i *Burzy* która
    wywołała sama tp tym zajciem, pojawiło się FR za 1290 za 2 Mbit -
    symetryczne łącze

    druga sprawa to to, że inni operatorzy "mówią", że tp dokłada do tych
    128kbit

    i teraz moja myśl
    1 Mbit down, 256 kbit (ale AFAIR to jest 512kbit) kosztuje 99zł netto

    1 Mbit operatorski kosztuej 1750 netto
    trochę "za duża różnica" tymbardziej, że otrzymuje się wątłej jakoś SLA
    i kupę bzdurnych zapisów w stylu: brak internetu przez mniej niz 60 min
    to nie jest awaria (lol!)

    > bo w wiekszosci lacza operatorskie/dla dalszej odsprzedazy sa
    > symetryczne z odpowiednim sla/obsluga... wiec raczej nie ma sensu
    > porownywac lacz typowo klienckich/adsl z laczami operatorskimi.

    nie chcę porównywać
    ale odpowiedno odnosić się

    zresztą, jakie SLA, mojego wczesniejszego posta, któś już Ci zacytował
    wczesniej

    --
    pozdros
    icek