  • Data: 2016-01-24 21:48:30
    Temat: Re: detektor 5V
    Od: t...@h...com szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, January 24, 2016 at 7:58:18 PM UTC+1, AlexY wrote:
    > tadeuszwajda@
    >
    > O ile dobrze tamten temat pamiętam to nie stać Cie na kogokolwiek z tej
    > grupy.
    Chyba zle pamiętasz. Namowilem wtedy dwie osoby, ktore jednak nie spelnialy
    moich wymagan. Jedna z nich prefrowala bardzo skomplikowany układ na
    programowanych mikroprocesorach a druga zas tworzenie krótkich impulsow metoda
    odejmowania dlugosci dwóch dłuższych impulsow o przeciwnej polaryzacji czy
    jakos tak. Na moje pytanie czy taki układ bedzie się resetowal w ciągu również
    kilku nanosekund, nie uzyskałem odpowiedzi.

    Na temat wysokości gratyfikacji nie było w ogole mowy.
    Ale może się myle i Ty wiesz ile to mialo kosztowac to chętnie się zapoznam.

    Możesz również zapodać swoja oferte, jeśli sie tego zadania podejmiesz.

    Pzdr
    Tornad