  • Data: 2016-01-24 23:34:15
    Temat: Re: detektor 5V
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    t...@h...com pisze:

    > Chyba zle pamiętasz. Namowilem wtedy dwie osoby, ktore jednak nie spelnialy
    > moich wymagan. Jedna z nich prefrowala bardzo skomplikowany układ na
    > programowanych mikroprocesorach a druga zas tworzenie krótkich impulsow metoda
    > odejmowania dlugosci dwóch dłuższych impulsow o przeciwnej polaryzacji czy
    > jakos tak. Na moje pytanie czy taki układ bedzie się resetowal w ciągu również
    > kilku nanosekund, nie uzyskałem odpowiedzi.

    Skoro masz wizję jak to ma być zrobione to masz 2 opcje:
    1. robisz sam
    2. zlecasz komuś wedle swojej dokumentacji i nie obwiniasz wykonawcy
    jeśli nie działa.

    > Na temat wysokości gratyfikacji nie było w ogole mowy.
    > Ale może się myle i Ty wiesz ile to mialo kosztowac to chętnie się zapoznam.

    Temat jako tako zapamiętałem bo podane były warunki do odpalenia diody
    by świeciła tak krótkie czasy, coś mi świta że wypowiadałeś się jaką
    kwotę jesteś w stanie wyłożyć i zwyczajnie nikt nie reflektował (chyba
    że na priv coś dostałeś).

    > Możesz również zapodać swoja oferte, jeśli sie tego zadania podejmiesz.

    Nie moja branża. Musiałbym się w temacie podszkolić a Ty pokryć tego koszty.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html