  • 31. Data: 2011-01-05 14:07:30
    Temat: Re: denerwujaca reklama Hyundai
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-05 13:03, kamil pisze:

    > Reklama swoje zrobila - glosno wyrazacie swoje oburzenie nakrecajac
    > zainteresowanie tej marce.

    Tyle że negatywne zainteresowanie wcale nie robi marce dobrze.

  • 32. Data: 2011-01-05 14:08:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/01/2011 13:07, Tomasz Pyra wrote:

    > Tyle że negatywne zainteresowanie wcale nie robi marce dobrze.

    Gracjana Roztockiego tez nikt nie lubil, a swoje na reklamie MM zarobil. ;)

    Kamil

  • 33. Data: 2011-01-07 22:26:14
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-01-02 13:20, moje_przedmioty pisze:
    > A na grupie sami spece od psychologii i marketingu :)
    > hehehehhehehehe
    > Jak w życiu :)

    Nie muszę być specem od reklamy i marketingu, żeby stwierdzić, że
    "reklama" promująca postawy aspołeczne mi się nie podoba.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 34. Data: 2011-01-08 00:20:13
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2011-01-07 22:26, venioo pisze:

    > Nie muszę być specem od reklamy i marketingu, żeby stwierdzić, że
    > "reklama" promująca postawy aspołeczne mi się nie podoba.

    Promująca? To jest reklama nie film szkoleniowy dla kierowców. Jakoś po
    reklamach Frugo nie zauważono warzywniaków chodzących po mieście...

    PS: Reklama jak widać skuteczna - została zauważona i wywołała burzliwą
    dyskusję. Banda łosi :-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 35. Data: 2011-01-08 00:21:17
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2011-01-04 08:38, Mateusz pisze:
    > Doszedłem do wniosku takiego nawet, że
    > poziom mojej irytacji jest tak wysoki, że jakbym dostał to auto do
    > testów to bym je po prostu zakatował.

    To się daje jakoś leczyć? :O

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 36. Data: 2011-01-08 21:53:47
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-01-08 00:20, Mikołaj Tutak pisze:

> [...]
    > reklamach Frugo nie zauważono warzywniaków chodzących po mieście...
    >
    > PS: Reklama jak widać skuteczna - została zauważona i wywołała burzliwą

    Żeby reklama była skuteczna to jeszcze musiałaby się przełożyć na
    sprzedaż, a jakoś nie widzę tu zachęconych do kupna tą reklamą, wręcz
    odwrotnie.
    Pozytywnego wizerunku firmy też to nie buduje, a raczej wizerunek firmy
    produkującej samochody dla aspołecznych głąbów.
    Natomiast z jednym się zgodzę: zauważona została.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 37. Data: 2011-01-09 09:47:04
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 08 Jan 2011 00:20:13 +0100, Mikołaj Tutak napisał(a):

    > PS: Reklama jak widać skuteczna - została zauważona i wywołała burzliwą
    > dyskusję.

    Ty, widzę, z tych twierdzących "nieważne, co mówią, byle po nazwisku". Tyle
    że to często działa odwrotnie i po jakimś czasie może być "Hyundai? Hm, nie
    pamiętam dlaczego, ale to wieśniackie wozidła, w życiu takiego nie kupię".

    > Banda łosi :-)

    Znaczy, reprezentujesz takową? Bywa.

    AK

  • 38. Data: 2011-01-09 20:30:52
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Mikołaj Tutak wrote:
    > Reklama jak widać skuteczna - została zauważona i wywołała burzliwą
    > dyskusję. Banda łosi :-)

    Tzn. chcieli osiągnąć efekt, że kupujący te samochody to buce, bo nawet
    zaparkować nie potrafią?
    Muszą być dumni - marketingowcy i firma, która im zapłaciła za to.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 39. Data: 2011-01-09 20:31:42
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    venioo wrote:
> [...]

    Raczej ta jedna reklama została omowiona, bo w reklamach inych marek
    parkują poprawni - jakby kupujący byli normalni./

    --
    Bydlę

  • 40. Data: 2011-01-10 14:29:52
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/01/2011 20:53, venioo wrote:

    > Żeby reklama była skuteczna to jeszcze musiałaby się przełożyć na
    > sprzedaż, a jakoś nie widzę tu zachęconych do kupna tą reklamą, wręcz
    > odwrotnie.

    Dotarles do raportow sprzedazy? Podziel sie, chetnie poczytam!

    > Pozytywnego wizerunku firmy też to nie buduje, a raczej wizerunek firmy
    > produkującej samochody dla aspołecznych głąbów.
    > Natomiast z jednym się zgodzę: zauważona została.

    Powiedzmy sobie szczerze - paru gosci zarabia w godzine twoja miesieczna
    pensje opracowujac skuteczne reklamy. Inaczej nie zarabialiby twojej
    miesiecznej pensji w godzine.

    Widze, ze polacy oprocz pilki kopanej, medycyny i odsniezania drog,
    znaja sie tez na reklamie. A kraj lezy i kwiczy. :)

    Kamil