  • 1. Data: 2011-01-01 19:38:31
    Temat: denerwujaca reklama Hyundai
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Czy hyundai ix20 to samochod dla kretynow?
    I co za cep od marketingu taką reklame zrobil:

    http://www.youtube.com/watch?v=uRV3Ry7YYZM

    Na sam koniec takim malym g.nem zajmuje 4 miejsca parkingowe - jeszcze
    kilka takich reklam nakreca i bezmozgi zaczna tak parkowac, bo moze sie
    to niedajboze modne zrobi :(

    Normalnie rece opadaja, jak sie oglada niektore reklamy :(
    --
    venioo
    GG:198909

  • 2. Data: 2011-01-01 19:51:24
    Temat: Re: denerwujaca reklama Hyundai
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 01-01-2011 o 19:38:31 venioo <p...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > to niedajboze modne zrobi :(
    >
    > Normalnie rece opadaja, jak sie oglada niektore reklamy :(

    Bardziej denerwująca jest reklama Lidla.

  • 3. Data: 2011-01-01 19:57:05
    Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>

    W dniu 2011-01-01 19:38, venioo pisze:
> [...]
    >
    > Na sam koniec takim malym g.nem zajmuje 4 miejsca parkingowe - jeszcze
    > kilka takich reklam nakreca i bezmozgi zaczna tak parkowac, bo moze sie
    *** Ha - też to zauważyłem. Na dodatek wszyscy to łosie bo albo myją
    skutery, albo dylają pieszo - tylko ja w tym mieście mam samochód :)

    > Normalnie rece opadaja, jak sie oglada niektore reklamy :(
    *** Niedawno jeszcze była w TV reklama chyba jakiejś telefonii
    komórkowej, w której babka prowadzi autobus z prawej strony jezdni po
    czym wjeżdża na rondzie w lewo....

    --
    +- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F - Road Lamer MC President ;) -+
    + " cos byc musi do cholery za zakretem " +

  • 4. Data: 2011-01-01 19:58:06
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-01-01 19:38, venioo pisze:
    > Normalnie rece opadaja, jak sie oglada niektore reklamy :(

    w polsce, chyba zadna z marek motoryzacyjnych nie ma reklam z jajem.

    http://www.youtube.com/watch?v=XJM8DlbT9dk
    http://www.youtube.com/watch?v=_JPxcUfEbz0
    http://www.youtube.com/watch?v=12wSs4PEUWE

  • 5. Data: 2011-01-01 20:24:49
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > to niedajboze modne zrobi :(
    >
    > Normalnie rece opadaja, jak sie oglada niektore reklamy :(

    też mnie to od dłuższego czasu wqrwia - ale reklama to reklama.

  • 6. Data: 2011-01-01 20:56:34
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-01-01 19:38:31 +0100, venioo <p...@o...eu> said:

    > Czy hyundai ix20 to samochod dla kretynow?
    > I co za cep od marketingu taką reklame zrobil:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=uRV3Ry7YYZM
    >
    > Na sam koniec takim malym g.nem zajmuje 4 miejsca parkingowe

    Widziałem i miałe takie samo odczucie - autor ma dupie wszystkich i
    musi to akcentować.
    Zatwierdzający reklamę też ma wszystkich w dupie, inaczej odrzuciłby.

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2011-01-01 21:45:39
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 01 Jan 2011 19:38:31 +0100, venioo napisał(a):

> [...]
    > to niedajboze modne zrobi :(
    >
    > Normalnie rece opadaja, jak sie oglada niektore reklamy :(

    Przyłączam się do piętna. Chyba, że targetem reklamy jest właśnie
    statystyczny burak drogowy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2011-01-01 21:46:44
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "mister" <b...@e...com> napisał w wiadomości

    > w polsce, chyba zadna z marek motoryzacyjnych nie ma reklam z jajem.

    Mnie się spodobała jeszcze ta (kiepskie video):
    http://www.youtube.com/watch?v=s9r865NvVv8

    A fajne reklamy miał nissan:
    http://www.youtube.com/watch?v=_xA6Ocj_ZYA
    http://www.youtube.com/watch?v=zKO-tZGuFDg&NR=1
    http://www.youtube.com/watch?v=_rM4tQ2ibEk (bo mało pali co wkurza szejka)
    http://www.youtube.com/watch?v=z_lD0v_0_Pg
    http://www.youtube.com/watch?v=ANLJzX_W8Tw
    http://www.youtube.com/watch?v=vjynSaYctp8

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 9. Data: 2011-01-01 22:08:43
    Od: "j...@p...onet.pl" <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-01 21:45, Borys Pogoreło pisze:

    > Przyłączam się do piętna. Chyba, że targetem reklamy jest właśnie
    > statystyczny burak drogowy.

    Ależ targetem wszystkich reklam są buraki! Ludzie myślący nie wierzą w
    reklamę i jeśli twórca reklamy jest myślący (bywa), nie widzi sensu
    kierowania do nich reklamy.
    Osobną grupą są reklamy "z jajem", które się ogląda jak mini filmiki i
    nie łączy specjalnie z reklamodawcą.

    Wszystkiego Najlepszego!

  • 10. Data: 2011-01-01 22:11:26
    Od: Borg <b...@o...pl>

> [...]
    > to niedajboze modne zrobi :(
    >
    > Normalnie rece opadaja, jak sie oglada niektore reklamy :(

    Żona miała sobie kupić to wozidło, ale po tej reklamie poszuka coś innego.
    Nie chce być utożsamiana z burakami.