  • 1. Data: 2010-10-26 12:11:03
    Temat: demontaz opony- pytanie
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    byłem wczoraj u wulkanizatora i widziałem jak pracownik ściągał oponę z
    felgi łyżką pneumatyczną na demontażownicy nie wypuszczając powietrza z koła
    o_O
    pytanie: czy takie postępowanie jest poprawne - nic się nie stanie z oponą?
    dotąd zawsze widziałem jak oponiarze wykręcali wentylek, wypuszczali
    powietrze i dopiero demontowali oponę z felgi za pomocą tej łyżki,
    jak to jest Waszym zdaniem?

    brat

  • 2. Data: 2010-10-26 13:59:20
    Temat: Re: demontaz opony- pytanie
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-10-26 12:11, bratPit[pr] wrote:
> [...]
    > dotąd zawsze widziałem jak oponiarze wykręcali wentylek, wypuszczali
    > powietrze i dopiero demontowali oponę z felgi za pomocą tej łyżki,

    może jest głuchy i mu wszystko jedno :)

  • 3. Data: 2010-10-26 20:10:18
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dotąd zawsze widziałem jak oponiarze wykręcali wentylek, wypuszczali
    > powietrze i dopiero demontowali oponę z felgi za pomocą tej łyżki,

    Tak samo jak z pompowaniem opon tirowch bez klatki "panie, komu sie chce to
    wkładać do tej klatki ciągle" W Polska zobaczysz wszystkie cuda świata a nie
    tylko 7.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2010-10-27 13:13:53
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Tak samo jak z pompowaniem opon tirowch bez klatki "panie, komu sie chce
    > to wkładać do tej klatki ciągle" W Polska zobaczysz wszystkie cuda świata
    > a nie tylko 7.

    heh, właśnie, a to że popękają kordy w oponie albo inne cuda się będą dziać
    to już "nie moja sprawa",

    brat

  • 5. Data: 2010-10-27 14:18:42
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > heh, właśnie, a to że popękają kordy w oponie albo inne cuda się będą
    > dziać to już "nie moja sprawa",

    I dlatego trzeba stać i patrzeć przez ramie nawet jak gratis dolewają płynu
    do spryskiwaczy :(

    --
    pozdrawiam
    kml