    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: defy mini vs defy+
    Date: Sun, 16 Sep 2012 19:33:03 +0200

    In article <5055a6be$0$1318$65785112@news.neostrada.pl>,
    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    > _używać_ softu na
    > androida z 600Mhz i 480p - nie bardzo się da. Tak więc takie telefony
    > nie szczególnie się sprzedają. Tzn sprzedają się, ale nie tym którzy
    > chcieli androida tylko telefon. potem są niezadowoleni, sprzedają tanio.

    Defy Mini to calkiem nowy telefon.
    Co do ceny to Mini jest w ofercie Oranga jako 'telefon za zlotowke'.
    Stad spora podaz nowych na allegro. Jakos od 350zl za nowy ale z
    SIMlockiem (czyli trzeba jeszcze dolozyc z 70zl). Duza Defy to wydatek
    ok. 650-700 (za nowa, bez simlocka)

    > Więc nawet nowy defi mini może być tańszy niż zadbany staruszek m525.
    > Nie daje Ci to do myślenia?

    Nie. To nie sa takie same telefony. Oprocz gorszego procesora Mini jest
    obciety z kilku funkcji, ma gorszy aparat itd.
    Ale ma podobnej klasy obudowe jak duza Defy, no i PODOBNO znacznie
    dluzej trzyma na bateriach - a to bardzo istotny parametr (no i jest
    druga kamerka do videokonferencji, ale to akurat mam gdzies).

    > PS raczej ciężko TUTAJ o użytkowników defy mini. Nie kupili urządzenia
    > dla androida(i jego zalet), tylko dla samej chęci posiadania, więc tutaj
    > nie goszczą w dużych grupach
    Mhm, co gorsza na forum Motoroli w dziale Defy tez ich nie ma...
    --
    TA