  • 51. Data: 2012-02-02 13:29:24
    Temat: Re: deficytowy towar
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 11:52, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > wymiana tak zwanej bateryjki kosztowała ponad 3/4 stówki. :)
    >
    > Tu powstał ogromny problem, bo spece z MPEC ustawili odczyt
    > kilku (czy nawet kilkunastu) ciepłomierzy na kalorie, zamiast na dżule.
    >
    > Pomnożenie ww. kwoty (twardo wynegocjowanej) daje niezły szmal.
    >
    > Problem w tym, czy warto było wkładać pracę w wykręcanie wodomierzy,
    > wiezienie ich ,,do komputera'' (zapewne jakiegoś notebooka) odczytywanie
    > stanu wodomierzy, wyjmowanie baterii, wkładanie nowej, wpisywanie owegoż
    > stanu ,,z komputera'' do ciepłomierza, przywożenie ciepłomierzy,

    OK, PLONK bo to już się żenujące robi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 52. Data: 2012-02-02 13:37:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kamil" jge33k$do3$...@i...gazeta.pl

    > OK, PLONK bo to już się żenujące robi.

    Trochę tak -- bo co ma wyziębianie mieszkania do gry w piłkę. :)

    -=-

    Trochę ;) nie trafiłeś ze swą odpowiedzią? :)
    Nie przejmuj się -- zwierzęta są lepsze od ludzi pod wieloma względami. :)

    -=-

    Tak zwany każdy mógł wymienić baterie ciepłomierzy bez kosztownego
    wykręcania tychże ciepłomierzy. I mógł tanim kosztem zarobić
    sporo -- a efekt ciepłomierzowy byłby ten sam.

    Ale Polacy wolą ciężką, choć niepotrzebną nikomu pracę -- zamiast myślenia. :)

    -=-

    Co do grzyba -- w takie mrozy wielu woli nawilżanie niż suszenie mieszkań.
    I choć trudno w to uwierzyć, tacy jak Ty, nie pojmują tego, że wilgotność
    względna powietrza zależy także od temperatury tegoż powietrza...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 53. Data: 2012-02-02 21:58:27
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    > http://allegro.pl/mysz-rs232-com-a4tech-neo-702-seri
    al-f-vat-nowa-i2084859
    > 762.html
    > WOW, nie sądziłem, że serialowa myszka może być tak droga.

    Mnie już przestało to dziwić.
    Próbowałem znaleźć klawiaturę numeryczną PS/2...
    Czemu nie USB? Bo maszyna nie ma.

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 54. Data: 2012-02-03 01:01:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Irokez" 4f2b0703$0$26687$6...@n...neostrada.pl

    > Próbowałem znaleźć klawiaturę numeryczną PS/2...
    > Czemu nie USB? Bo maszyna nie ma.

    Kontroleum USB na PCI chyba można kupić za piataka.
    A taka ,,klawiaturę'' na USB widziałem za kilka złotych w galerii handlowej. :)
    Zastanawiałem się nad tym, czy ktokolwiek to kupi...
    USB2 chyba przydaje się w tak zwany życiu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 55. Data: 2012-02-03 06:42:04
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    napisał w wiadomości news:jgfbo5$kn1$1@inews.gazeta.pl...
    > "Irokez" 4f2b0703$0$26687$6...@n...neostrada.pl
    > Kontroleum USB na PCI chyba można kupić za piataka.

    Nie zrozumiałeś mnie - MASZYNA nie ma.
    Ot, taka maszyna produkcyjna z dedykowanym sterownikiem opartym o PC i
    program w trybie DOS.
    PCI nie uświadczysz, ileśtam slotów typu ISA jest pod specjalne karty.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 56. Data: 2012-02-03 09:06:02
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-02-02, o godz. 22:58:27
    "Irokez" <n...@e...pl> napisał(a):

> [...]
    > wiadomości news:4f2450b1@news.home.net.pl...
    >
    > Mnie już przestało to dziwić.
    > Próbowałem znaleźć klawiaturę numeryczną PS/2...

    Zerkam w pudełko ze śrubkami - leża 3 sztuki przejściówek PS/2>>USB do
    klawiatur. PS/2 po stronie kompa plus gniazdo do klawiatury/myszki.
    Chcesz? ;-) Za free - tyle że trza odebrać w Warszawie. Jakby co
    zapraszam na priv.

    Zdrówko

  • 57. Data: 2012-02-03 11:22:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 21:58, Irokez wrote:
> [...]
    al-f-vat-nowa-i2084859

    > Mnie już przestało to dziwić.
    > Próbowałem znaleźć klawiaturę numeryczną PS/2...

    Niech zgadnę, dotarłeś do cennika Cherry? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 58. Data: 2012-02-03 12:15:23
    Od: energo <a...@w...pl>

    To ja miałem myszkę z kulką u góry ;p (tzw. trackball) no i zaniosłem do
    technikum informatycznego,by pokazali szkolniakom że taki sprzęt kiedyś
    istniał..

  • 59. Data: 2012-02-03 12:50:41
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (03.02.2012 13:15), energo wrote:
    > To ja miałem myszkę z kulką u góry ;p (tzw. trackball) no i zaniosłem do
    > technikum informatycznego,by pokazali szkolniakom że taki sprzęt kiedyś
    > istniał..

    Ba, ja sobie nawet taki zabytek kupiłem ostatni. Tj - fabrycznie nowy
    zabytek logitechu.

    p. m.

  • 60. Data: 2012-02-03 12:57:29
    Od: ikov <i...@t...pl>

    W dniu 2012-02-03 13:15, energo pisze:
    > To ja miałem myszkę z kulką u góry ;p (tzw. trackball) no i zaniosłem do
    > technikum informatycznego,by pokazali szkolniakom że taki sprzęt kiedyś
    > istniał..

    Trackballe ciągle można produkują, chociaż to bardzo niszowy sprzęt.
    Dodatkowo doszło coś takiego jak SpaceNavigator do programów CAD i 3D.