    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: deficytowy towar
    Date: Mon, 30 Jan 2012 17:29:57 +0100
    <jg3cm5$9h0$1@inews.gazeta.pl> <jg3ej7$gld$1@inews.gazeta.pl>
    <jg4628$s1a$2@inews.gazeta.pl> <jg467l$svr$1@inews.gazeta.pl>
    <jg48rm$86m$1@node2.news.atman.pl> <jg4k6c$e3g$1@inews.gazeta.pl>
    <jg61a9$sde$2@inews.gazeta.pl>
    <4f2690f5$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <jg64b5$7ef$3@inews.gazeta.pl> <jg65fv$c67$2@inews.gazeta.pl>
    <4f269a8c$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    <jg67tf$jjl$1@inews.gazeta.pl> <jg6842$jrt$1@inews.gazeta.pl>
    <jg69es$oje$1@inews.gazeta.pl> <jg69ju$mmr$2@inews.gazeta.pl>
    <jg6dbd$7do$1@inews.gazeta.pl> <jg6e38$98i$1@inews.gazeta.pl>

    "kamil" jg6e38$98i$...@i...gazeta.pl

    > To Ty może?

    > http://www.youtube.com/watch?v=GFt8BYpzsdc

    Nie -- ja nie mam takiego szalika. :)
    [w ogóle nie biorę udziału w meczach -- nawet bez szalika]

    http://eneuel.w.duna.pl/jaj.jpg <-- oto moje oblicze

    -- Po co mu to miejsce?
    -- Dla jaj. ;)

    Fotka pochodzi z czasów, gdy mam 18 lat. :)
    Ja nosze okulary (od szóstego miesiąca życia) i nie mam doktoratu.
    Nawet nie mam skończonych studiów -- przerwałem je, uczelnia nie
    chciała wypuścić moich dokumentów, a miałem kłopoty z uszami i bez
    tak zwanej książeczki zdrowia w Warszawie byłoby mi ciężko. Tam,
    gdzie studiowałem (gdzie studia przerwałem) zostałem zatrudniony
    na etacie, o którym pisałem. W kilka dni po zatrudnieniu zaproponowano
    mi to, o co wcześniej prosiłem -- jednoczesne pracowanie i kończenie studiów.

    Ponieważ chciałem studiować w Lublinie lub w Warszawie, odmówiłem.
    A ponieważ dobrze (i szybko) się ,,rozrosłem'' w tej pracy, odłożyłem
    myśli o studiowaniu na czas nieokreślony -- zamierzałem wrócić na studia
    z jakaś dziewczyną, i nawet miałem kogoś na myśli. (w sumie to miałem
    na myśli więcej dziewcząt, z którymi zamierzałem powrócić -- ja bym
    powrócił, dziewczyna by po prostu poszła na studia)

    Nie noszę takiego ;) szalika. :) I mieszkam w Białymstoku.
    Od ponad roku mam kłopoty z kręgosłupem i dojazd do Warszawy
    raczej by mnie wykończył fizycznie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'