eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipdebata o jakości - UKE - zapraszamyRe: debata o jakości - UKE - zapraszamy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!ne
    ws.dfn.de!newsfeed.straub-nv.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!74.125.46.80.MI
    SMATCH!postnews.google.com!34g2000pru.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Anna Streżyńska Prezes UKE <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Date: Thu, 21 Apr 2011 16:39:42 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 54
    Message-ID: <5...@3...googlegroups.com>
    References: <3...@c...googlegroups.com>
    <ioj99g$ckp$1@inews.gazeta.pl>
    <7...@z...googlegroups.com>
    <iophp1$ahf$1@inews.gazeta.pl> <ioq5cm$bqu$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178.182.23.22
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1303429183 14143 127.0.0.1 (21 Apr 2011 23:39:43 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Apr 2011 23:39:43 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: 34g2000pru.googlegroups.com; posting-host=178.182.23.22;
    posting-account=gx-xXAoAAABPpxUozr6fyc9U6lwoYyJo
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0;
    .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729;
    .NET4.0E; .NET4.0C; .NET CLR 2.0.50727),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94719
    [ ukryj nagłówki ]

    On 21 Kwi, 22:50, Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> wrote:
    > W dniu 2011-04-21 17:16, crazy bejbi pisze:
    >
    > > No niestety na login podany w piśmie nie dało się zalogować. M.in mój
    > > pracownik dzwonił przy mnie - raczej proszę go nie obrażać generalizując !
    >
    > Na jeden loginów, który dostałem "do obróbki" również nie dało się
    > zalogować i 'jakaś malapeta' w postaci mojej wieloletniej doświadczonej
    > pracownicy również zmuszona była zadzwonić. Jestem zniesmaczony.
    >
    > --
    > Ślązak

    7 tys operatorów dzwoni do nas, kilkadziesiąt rozmów dziennie, jak
    dotąd 17 błednych loginów odnotowalismy w statystyce. To uwazam że
    jest dobry wynik jak na stan tego systemu. A stan jest kiepski bo
    MSWIA pisalo rozporządzenie przez 9 miesięcy i do konca nie bylo
    wiadomo jak system ma wyglądać. Prosilismy wielokrotnie o pisanie
    maili, bo 5 osób nie jest w stanie obsłuzyc w ciągu dnia pracy tylu
    telefonów, muszą rozłożyć to na godziny poza pracą. Srednia rozmowa
    telefoniczna wg naszych statystyk 8,5 minuty. Rozmowy od 2,5 minuty do
    40 minut. Moze się zdarzyć, że jakis mail zostanie pominięty, albo
    niezrozumiany. Mimo że decyzja była że nie odbieramy telefonów tylko
    odpowiadamy na maile - moi koledzy odbierają ze zwyklego ludzkiego
    odruchu wspolpracy. Ja słucham tych rozmów i uważam że jest mnóstwo
    osob które w ogole nie zadają sobie trudu żeby zrozumieć co mają
    zrobic, tylko chcą żeby ich za rękę przeprowadzic przez caly proces.
    No niestety - to trwa. I jest mnóstwo osób które wpisują login błędnie
    albo nie wiedzą co to jest i gdzie go znależć. Jesli jest błąd w
    loginie to inna sprawa, ale jesli ktos twierdzi że nie widzi loginu w
    pismie, a ja mam przed nosem kopię pisma, to sorry.
    Loginów nie generuje pracownik tylko system - system zbudowany został
    poza uke na podstawie umowy MSWIA z IŁ.
    Nie twierdze nigdzie że wszyscy winni tylko UKE niewinne, ale nie
    zamierzam się dać zaszczuć, a wysluchuje za ten system juz od wielu
    tygodni. Zamierzam zrobic to co do mnie należy i nawet jesli to nie
    jest doskonały produkt to nikt mnie o zdanie nie pyta, ustawa
    obowiązuje i ją wykonam.

    Ponawiam zaproszenie na debate O JAKOSCI i prosze o zglaszanie
    prezentacji lub chęci wypowiedzi. Na debacie będą obecni autorzy
    założeń do ustawy, czyli przedstawiciele MI - warto żeby debata była
    merytoryczna i oparta na doświadczeniach praktycznych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: