  • 11. Data: 2013-11-16 21:52:37
    Temat: Re: dd if=... ile trwac moze?
    Od: OFS<B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 16 Nov 2013 20:32:50 +0100
    doszła do mnie wiadomość <l68h8o$bh8$1@node2.news.atman.pl>
    od "Mr. Misio" <m...@g...pl> :

    >05 __3 __3 _36 000000007CA0 Reallocated Sectors Count

    Jeśli mnie oczy nie mylą, to masz całe stada reallokowanych sektorów.

  • 12. Data: 2013-11-16 22:12:29
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik OFS napisał:
> [...]
    > od "Mr. Misio" <m...@g...pl> :

    > Jeśli mnie oczy nie mylą, to masz całe stada reallokowanych sektorów.

    No nic, pojdzie pewnie na allegro dla chcacych elektroniki...

  • 13. Data: 2013-11-16 22:25:16
    Od: cccp <p...@g...pl>

    W dniu 2013-11-16 19:39, Mr. Misio pisze:
    > dd if=/dev/zero of=/dev/sda
    >
    > ile to to moze trwac na przecietnym 4-letnim PC?
    >
    > top nie pokazuje specjalnie aktywnosci dd, ale tak ma ponoc byc :)
    >
    > trwa juz z godzinke, dysk 500GB sata
    >

    > fut: pl.comp.pecet
    u mnie dysk 80GB około 40 minut
    sprawdź kill -USR1 `pidof dd`

    Pozdrawiam
    Czarek

  • 14. Data: 2013-11-16 22:36:28
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen napisał:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 16 Nov 2013 22:12:29 +0100
    > doszła do mnie wiadomość <l68n3k$h78$1@node2.news.atman.pl>
    > od "Mr. Misio" <m...@g...pl> :

    > Sprawdź w internetach jak to wygląda u innych, 7CA0 to z robociego na
    > nasze 31904, strasznie wysokie, może w tym modelu wartość RAW trzeba
    > jakoś zdekodować?

    Eee, nie bede sie bawil. Dysk byl w kompie. Komp zaczal swirowac.
    Ostatnim rzutem przenioslem co tam bylo na nowy dysk (klonujac ile sie
    dalo, zeby szybciej niz z backupu).

    Dysk leci OUT ;)

  • 15. Data: 2013-11-16 22:37:29
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen<B...@i...invalid>

  • 16. Data: 2013-11-16 22:38:14
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik cccp napisał:

    > u mnie dysk 80GB około 40 minut

    PATA?

    Bo mam w kolejce PATA 250GB.

    Kurde, jakis stary 320GB inny dysk SATA - w stanie doskonalym. Starszy
    niz te wszystkie (oprocz PATA). To tak na oko ma ze 6 lat.

  • 17. Data: 2013-11-16 22:50:25
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Mr. Misio" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > ile to to moze trwac na przecietnym 4-letnim PC?
    > top nie pokazuje specjalnie aktywnosci dd, ale tak ma ponoc byc :)

    ps -A
    kill -USR1 pid

    --
    http://db.org.pl/

  • 18. Data: 2013-11-16 22:59:05
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Mr. Misio napisał w sobota, 16 listopada 2013
    19:39:

    > dd if=/dev/zero of=/dev/sda
    >
    > ile to to moze trwac na przecietnym 4-letnim PC?
    >
    > top nie pokazuje specjalnie aktywnosci dd, ale tak ma ponoc byc :)

    A co pokazuje (w oknie dd):

    kill -USR1 `pidof dd`

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 19. Data: 2013-11-17 06:46:18
    Od: Bożydar <b...@n...cz>

    On 16.11.2013 19:39, Mr. Misio wrote:
> [...]
    >
    > ile to to moze trwac na przecietnym 4-letnim PC?
    >
    > top nie pokazuje specjalnie aktywnosci dd, ale tak ma ponoc byc :)

    Będzie trwać, aż się skończy.

    man dd

    kill -USR1 <pid dd>

  • 20. Data: 2013-11-17 09:30:32
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 16 Nov 2013 19:39:23 +0100, Mr. Misio napisał(a):

    > dd if=/dev/zero of=/dev/sda
    >
    > ile to to moze trwac na przecietnym 4-letnim PC?
    >
    > top nie pokazuje specjalnie aktywnosci dd, ale tak ma ponoc byc :)
    >
    > trwa juz z godzinke, dysk 500GB sata

    Pewnie już ci się skończyło ;)
    Ale dla innych zainteresowanych:
    z innej konsoli terminala polecenie