eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydci na ciepleRe: dci na cieple
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dci na cieple
    Date: Mon, 06 May 2013 20:02:50 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 31
    Message-ID: <km8rad$m6q$1@news.dialog.net.pl>
    References: <km3013$dut$1@speranza.aioe.org> <km377d$68i$1@news.dialog.net.pl>
    <km3jjc$5sm$2@speranza.aioe.org>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-245-253.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1367863437 22746 78.8.245.253 (6 May 2013 18:03:57 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 May 2013 18:03:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130328
    Thunderbird/17.0.5
    In-Reply-To: <km3jjc$5sm$2@speranza.aioe.org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2490991
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-05-04 20:21, dominik pisze:
    > On 2013-05-04 16:49, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    >>> Poza tym oczywiście wszelkie węże sprawdzone, nowe oleje i filtry jak co
    >>> roku wymienione. Na wtryskach korekcje w normie, nic mi dalej nie
    >>> przychodzi do głowy co mu może dolegać i czy tę różnicę da się zmienić?
    >> Sprawdzany CLIPem?
    >
    > Tak, ponoć wszystko ok. Błędów nie notuje lub nie wiem gdzie ich szukać ;)
    >
    >> Może być dalej przepływomierz, ale nie sam jako taki,
    >> lecz z problemem na wiązce.
    >
    > Tzn, dokładniej czego byś szukał? Czemu na cieple mu źle?
    >

    Znajomy miał dziwny przypadek w HDi. W przepływce jest czujnik temp.
    powietrza dolotowego, u niego szwankował pokazując praktycznie losowo
    bzdury - potrafił pokazać raz -50 stopni, za chwilę +25 (w miarę zgodne
    z prawdą), potem znów -50. Okazało się, że przetarty był przewód w
    wiązce. Tylko dziwnym trafem, nikt nie potrafił wyjaśnić związku z
    temperaturą silnika.

    U mnie też mulił przy wyższych temperaturach, ale dość losowo - raz po
    nocy jechał ok, innym razem brak mu było mocy. Winowajcą okazał się być
    przycinający się egr. Zaślepiłem tę ekofaszystowską mendę.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: