-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: dci na cieple
Date: Mon, 06 May 2013 20:02:50 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 31
Message-ID: <km8rad$m6q$1@news.dialog.net.pl>
References: <km3013$dut$1@speranza.aioe.org> <km377d$68i$1@news.dialog.net.pl>
<km3jjc$5sm$2@speranza.aioe.org>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-245-253.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1367863437 22746 78.8.245.253 (6 May 2013 18:03:57 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 May 2013 18:03:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130328
Thunderbird/17.0.5
In-Reply-To: <km3jjc$5sm$2@speranza.aioe.org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2490991
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-05-04 20:21, dominik pisze:
> On 2013-05-04 16:49, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
>>> Poza tym oczywiście wszelkie węże sprawdzone, nowe oleje i filtry jak co
>>> roku wymienione. Na wtryskach korekcje w normie, nic mi dalej nie
>>> przychodzi do głowy co mu może dolegać i czy tę różnicę da się zmienić?
>> Sprawdzany CLIPem?
>
> Tak, ponoć wszystko ok. Błędów nie notuje lub nie wiem gdzie ich szukać ;)
>
>> Może być dalej przepływomierz, ale nie sam jako taki,
>> lecz z problemem na wiązce.
>
> Tzn, dokładniej czego byś szukał? Czemu na cieple mu źle?
>
Znajomy miał dziwny przypadek w HDi. W przepływce jest czujnik temp.
powietrza dolotowego, u niego szwankował pokazując praktycznie losowo
bzdury - potrafił pokazać raz -50 stopni, za chwilę +25 (w miarę zgodne
z prawdą), potem znów -50. Okazało się, że przetarty był przewód w
wiązce. Tylko dziwnym trafem, nikt nie potrafił wyjaśnić związku z
temperaturą silnika.
U mnie też mulił przy wyższych temperaturach, ale dość losowo - raz po
nocy jechał ok, innym razem brak mu było mocy. Winowajcą okazał się być
przycinający się egr. Zaślepiłem tę ekofaszystowską mendę.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=