  • 61. Data: 2011-06-19 13:19:59
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sun, 19 Jun 2011 12:06:02 +0200, Bartek Kacprzak na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > A 4 pelna jest losi zaczynajacych wyprzedzanie bez patrzenia w lusterka bo
    > przeciez nikt nie jedzie szybciej od nich. Jak bedziesz jechal z predkoscia

    Skoro nie widzisz różnicy w jeździe na drodze gdzie nie ma ruchu
    poprzecznego, a bufor 500 m gwarantuje Ci uniknięcie każdej potencjalnie
    niebezpiecznej sytuacji to dla mnie EOT.

    > PS
    > Emotki to trzeba umiec stosowac

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_emoticons - to się naucz :P

    "Jeżeli wizja ma oddziaływać, nie może być pstrokata. Gaston Bachelard"

  • 62. Data: 2011-06-19 13:35:59
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Bartek Kacprzak wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Swietnie policzone, widziales kiedys skutki uderzenia motocykla
    > jadacego 100 km/h w auto?

    Skutki w postaci poszkodowanych - widziałem. W róznych wersjach, bok,
    czołowe, tył...

    Samochodów raczej mało, dawno jak jeszcze przez krótki czas na karetce
    jeździłem - ale i wtedy nie bardzo był czas żeby się przyglądać
    samochodowi.

    > A widziales przy 200??

    200 to raczej nie - jednak większość hamuje przed zderzeniem.
    Zresztą w przypadku zderzenia z motocyklem to każda sytuacja inna -
    jeden wjedzie czołowo, na wprost i moto zadziała jak przecinak, inny
    się złoży i moto walnie w dół zderzaka całą długością motocykla,
    wreszcie inny hamując poderwie tylne koło przed zderzeniem i moto
    przekoziołkuje nad samochodem...

    > Czy bedziesz jechal 200 czy 300 w obu przypadkach bedziesz mial same
    > trupy. A dla przypomnienia to "to" twiedzil, ze mozna sobie
    > zapieprzac i 200 byleby robic to bezpiecznie. Niech wyjasni co przez
    > to rozumie. :)

    Ja to rozumiem tak - jak na torze, gdzie nikogo nie ma i nikogo oprócz
    siebie samego się nie trafi, to można i bezpiecznie ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 63. Data: 2011-06-19 15:17:44
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

> [...]
    > się złoży i moto walnie w dół zderzaka całą długością motocykla,
    > wreszcie inny hamując poderwie tylne koło przed zderzeniem i moto
    Ok ale mowa byla o uderzeniu z tak predkoscia, nie o hamowaniu i dzwonie.
    W chwili uderzenia nie ma roznicy dla predkosci powyzej 150 km/h i tylko do
    tego sie odnioslem.

    Rozmowa byla o drogach publicznych :)

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 64. Data: 2011-06-19 15:21:36
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w wiadomości
    > Skoro nie widzisz różnicy w jeździe na drodze gdzie nie ma ruchu
    > poprzecznego, a bufor 500 m gwarantuje Ci uniknięcie każdej potencjalnie
    > niebezpiecznej sytuacji to dla mnie EOT.
    Nastepny, ktory nie rozumie jak sie jezdzi na motocyklu.
    Przy takiej predkosci jak ci ktos wyjedzie to gowno znaczy czy to bylo z
    drogi poprzecznej czy z pasa obok.
    Kurwa sami teoretycy a kazdy madrzejszy od poprzedniego.

    > http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_emoticons - to się naucz :P

    znaczy przekomarzasz sie? czy starasz sie byc figlarny?
    To nie ze mna ale mimo wszystko powinienes nauczyc sie co one oznaczaja.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 65. Data: 2011-06-19 18:08:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > kurwa sami debile w tych samochodach. Powinni ich kastrowac wszystkich.

    Nie odróżniasz 200 od 300? Do analfabetyzmu dochodzi u Ciebie dyskalkulia?

  • 66. Data: 2011-06-19 18:09:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > Klamiesz.
    > I w dodatku nie potrafisz podac przykladu gdzie mozna jezdzic
    > bezpiecznie z takimi predkosciami po publicznych drogach, a twierdzisz,
    > ze sie da.

    Nie ja kłamię, tylko Ty jesteś analfabetą. Napisałem, że nie przeszkadza
    mi, jeżeli motocyklista będzie jechał 200 km/h tam gdzie to bezpieczne.
    Całą resztę sobie sam uroiłeś.

  • 67. Data: 2011-06-19 18:43:35
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > begin Bartek Kacprzak

    > Nie odróżniasz 200 od 300? Do analfabetyzmu dochodzi u Ciebie dyskalkulia?
    A wiec tobie chodzi o predkosc? Zal dupe sciska, ze ten twoj strucel nie
    pojedzie wiecej niz 160?
    ROTFL.
    A co do meritum, robi to roznice jak taki jeden z drugim debilem wjedzie w
    inne auto?

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 68. Data: 2011-06-19 18:45:12
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Nie ja kłamię, tylko Ty jesteś analfabetą. Napisałem, że nie przeszkadza
    > mi, jeżeli motocyklista będzie jechał 200 km/h tam gdzie to bezpieczne.
    > Całą resztę sobie sam uroiłeś.
    To moze w koncu powiedz, gdzie mozna jechac >200 laskawco, bo jak na razie
    to wykrecasz sie od odpowiedzi.
    Ten sam poziom co Arturek, byle tylko pierdolic bez sensu. :)

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 69. Data: 2011-06-19 18:48:12
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sun, 19 Jun 2011 15:21:36 +0200, Bartek Kacprzak na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Kurwa sami teoretycy a kazdy madrzejszy od poprzedniego.

    Powtórzę - skoro nie widzisz różnicy, to z ciebie [...] - wstaw sobie
    dowolny epitet określający dupowatego kierowcę.

    > znaczy przekomarzasz sie? czy starasz sie byc figlarny?

    Znaczy wywalam ci jęzor i mam w dupie twoje projekcje na ten temat:) Wiesz
    - starałem się zejść do poziomu dziecka 6letniego - w ten sposób okazują
    adwersarzowi jego głupotę - najwyraźniej ten sposób do ciebie też nie
    trafia, so ...

    Możesz to nazwać "strzeleniem focha", lub jakkolwiek. Albo idź poproś
    swojego chłopaka, to może się poprzekomarza z tobą.

    A teraz ić już ztont.

    EOT.

    "Między umiejętnością, a działaniem leży całe morze, a na jego dnie często
    rozbita siła woli. Ebner-Eschenbach Marie Von"

  • 70. Data: 2011-06-19 18:57:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > A wiec tobie chodzi o predkosc? Zal dupe sciska, ze ten twoj strucel nie
    > pojedzie wiecej niz 160?

    Pojedzie > 250.

    > ROTFL.
    > A co do meritum, robi to roznice jak taki jeden z drugim debilem wjedzie
    > w inne auto?

    Wygooglaj sobie w necie różnicę pomiędzy drogą hamowania motocykla z 300
    km/h, a drogą hamowania samochodu z 200 km/h.