  • 51. Data: 2011-06-19 11:27:02
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    news:itkf1m$u9v$1@mx1.internetia.pl...
    > Do tego wiemy o tym od dawna i z każdą kolejną wypowiedzią tylko
    > to potwierdza. Dodatkowo jest przekonany o swojej kulturze,
    > inteligencji itd. Jest też nieomylny, wróży z fusów i przewiduje
    > przyszłość. Niestety to również mu się nie udało, ale to oczywiście
    > już nie jego wina, tylko tych debili dookoła :) Dość typowe
    > postawa - nie warto dyskutować.

    Wypisz wymaluj arturek.
    > Jak to już ktoś tu napisał - spadochroniarz i keyboard warrior :)
    J.w.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 52. Data: 2011-06-19 11:28:05
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 18-06-2011 23:29, masti pisze:
    > nie, tylko ostatnio co chwila pojawia sie tu jakiś nowy co musi zaistnieć
    > linkiem prosto z Fucktu

    misu, ide o zaklad ze bylem tu zanim mama kupila ci pierwsza neostrade.

  • 53. Data: 2011-06-19 11:28:13
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Dość powszechne podejście - skoro jemu się wydaje że potrafi przy takiej
    > prędkości panować nad pojazdem to jedzie bezpiecznie, a niebezpieczni są
    > tylko wszyscy inni wokoło.
    > Powszechne nie tylko u motocyklistów.
    Zartujesz, przeciez _tylko_ motocyklisci tak jezdza.
    Wiem bo na tej grupie tak pisza.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 54. Data: 2011-06-19 11:32:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Sunday, June 19, 2011, 10:50:13 AM, you wrote:

    [...]

    > Ale ja nie pisze o innych "palant" :-)

    Jasne. Ale niewiele Ci brakuje - chęci już są...

    > Tak nawiasem mowiac to na dziurostradzie optymalne bylo 160
    > licznikowe. No chyba ze naprawde pusto bylo - bo przy szybszej jezdzie
    > tiry nie nadazaly zjezdzac.

    Wtedyu jeszcze jakoś nadążały no i mniej ich było - teraz faktycznie
    już strach jechać ponad 180 :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 55. Data: 2011-06-19 11:33:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello K,

    Sunday, June 19, 2011, 11:28:05 AM, you wrote:

    > misu, ide o zaklad ze bylem tu zanim mama kupila ci pierwsza neostrade.

    OMG! Kolejny, który się chce licytować...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 56. Data: 2011-06-19 11:35:10
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Myślący? Instynkt zasozachowawczy na poziomie pantofelka zadziałał.
    > Palant zapierdalający na wąskiej drodze trzysta nie myśli.
    O to zupelnie jak ten
    http://www.kciuk.pl/300-kmh-na-A4-z-jedna-reka-na-ki
    erownicy-a41864

    DEBIL

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 57. Data: 2011-06-19 11:37:39
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Bartek Kacprzak

    > Nigdy niczego takiego nie napisałem.
    Klamiesz.
    I w dodatku nie potrafisz podac przykladu gdzie mozna jezdzic bezpiecznie z
    takimi predkosciami po publicznych drogach, a twierdzisz, ze sie da.

    cytat podalem.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 58. Data: 2011-06-19 11:42:01
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "K" <g...@z...gov.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
    > sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

    Temu tez
    http://lubartow24.pl/informacje/lokalne/22489/mandat
    _i_10_punktow_karnych_za_jazde_ponad_200_kmh/
    i temu
    http://www.onet.tv/145-km-h-po-alkoholu,6889771,12,k
    lip.html
    i temu
    http://www.youtube.com/watch?v=nEc5hVg0cVs
    i temu
    http://www.youtube.com/watch?v=Y6aJ0me0I0M
    i temu
    http://www.youtube.com/watch?v=eGupmHDB9sw
    i temu
    http://www.youtube.com/watch?v=ha3yzkztwyI
    i temu
    http://www.youtube.com/watch?v=TKYUwTv-hAY

    kurwa sami debile w tych samochodach.
    Powinni ich kastrowac wszystkich.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 59. Data: 2011-06-19 12:00:18
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sun, 19 Jun 2011 11:35:10 +0200, Bartek Kacprzak na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > O to zupelnie jak ten

    No. Bo A4 jest tak samo wąska i też pełna traktorów :P Ić ztont :P

    "W literaturze coś się jednak zmienia. Ludzie, którzy dziś piszą
    bestsellery, przed dwudziestu laty siedzieliby w więzieniu. Ben Hecht."

  • 60. Data: 2011-06-19 12:06:02
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w wiadomości

    > No. Bo A4 jest tak samo wąska i też pełna traktorów :P Ić ztont :P
    A 4 pelna jest losi zaczynajacych wyprzedzanie bez patrzenia w lusterka bo
    przeciez nikt nie jedzie szybciej od nich. Jak bedziesz jechal z predkoscia
    >200 to sie mozesz bardzo zdziwic.

    PS
    Emotki to trzeba umiec stosowac

    --